به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ بیست و پنجم مهرماه ۱۳۹۷برای نخستین بار در حوزه داروهای دامی، ریاست سازمان دامپزشکی کشور، دکتر رفیعی پور و تیم همراه در شرکت لابراتوارهای رازک حضور یافتند و از خطوط تولید این مجموعه بزرگ در حوزه داروهای دامی بازدید به‌عمل آورند.

دکتر محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین TPICO که در زنجیره تامین دارو، تعدادی شرکت تولیدکننده و پخش کننده حوزه داروی دامی را هم رهبری می‌کند، در این بازدید حضور داشت؛ همچنین فرشاد ملک‌وند، مدیرعامل داروپخش، دکتر ابول‌زاده مدیرعامل شرکت زاگرس فارمدپارس، دکتر طهماسیی مدیرعامل شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش و دکتر سیفی مدیرعامل شرکت ابوریحان در این اتفاق، تیم بازدیدکننده را همراهی می­کرد و دکتر کوچکی مدیرعامل شرکت لابراتوارهای رازک نیز میزبانی جمع را به‌عهده داشت.

ابتدا مدیران عامل شرکت‌های ابوریحان، داروهای دامی داروپخش، زاگرس فارمدپارس و رازک مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های شرکت‌های دامی گروه دارویی تامین را برشمردند و در ادامه دکتر رضوانی‌فر گفت: پاسخی دارم به شبهه خروج این هلدینگ از بازار داروهای دامی، که نه تنها در بازار داروهای دامی خواهیم ماند بلکه به‌دنبال بازگشت به جایگاه گذشته از نظر سهم بازار و فروش هستیم.

 

سپس دکتر رفیعی‌ گفت: مجموعه شرکت ‌های تولید داروهای دامی، شرکت‌های شما یک حلقه از تامین امینت غذایی و روانی جامعه هست، و این اتفاقی مبارک است که روی آن باید مانور داد؛ در گذشته به عناوین دیگری از شرکت‌های شما مثلا ابوریحان بازدید کرده‌ام، می‌دانم که ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در حوزه داروهای دامی وجود دارد.

رفیعی‌پور افزود: قاطعانه می‌گویم که در اتاق من در سازمان دامپزشکی کشور به روی تمامی تولیدکنندگان شریف حوزه داروهای دامی همیشه و همیشه باز است و در این شرایط تحریم، به تخصص، تعهد و هم به تجربه شما ایمان دارم. همچنین همکاران من، که برای پیشبرد کار مجموعه‌های دامی کشور فعال‌اند، در این اتاق، به روی ایشان هم باز است، یعنی هیچ مانعی پیش پای شما نیست و باید بکوشیم که هیچ چیز مانع پیشبرد امور نشود.

 

ریاست سازمان دامپزشکی کشور در ادامه گفت: لابراتوارهای رازک و سایر شرکت‌های تولید داروهای دامی توانسته‌اند در خانه بسیاری از روستاییان و عشایر کشور حضور یابند و مسائل دام و طیور ایشان مرتفع شده که این باعث افتخار است. به کار شما افتخار می‌کنیم، شما هم به کار خودتان افتخار کنید.

پایان بخش این برنامه بازدید دکتر رفیعی‌پور از خطوط تولیدی لابراتوارهای رازک بود که با همراهی دکتر کوچکی و سایر همکاران گروه داروهای دامی انجام شد و با رضایت‌مندی بازدیدکنندگان از جریان تولید داروهای دامی همراه بود.

پایان پیام