به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ دکتر محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO) از اقدامات اخیر، «آگهی مزایده عمومی ۲۵ دفتر شرکت‌های گروه دارویی تامین»، به‌عنوان بهبود فرآیندها یاد کرد و از این اقدامات جهت حذف فاصله‌ها و افزایش سرعت تصمیم‌گیری و بهبود فرآیندها نام برد.

او گفت: واگذاری بخشی از املاک مازاد شرکت‌های گروه دارویی تامین آغاز شده است و ما با اهدافی معین و سازنده، موانع مزاحم در بهبود فرآیندها را از میان خواهیم برداشت.

رضوانی فر افزود: واگذاری این املاک، کاملا در جهت پررنگ‌تر کردن حضور مدیران در محل کارخانه‌های تولیدی است، و طبعا با کوچک‌سازی دفاتر، سرعت تصمیم‌سازی سازمانی افزایش خواهد یافت و قطعا در بهبود فرآیندها نتایجی بهتر حاصل خواهد شد؛ در صحبت با مدیران، غالبا این مهم را تایید می‌کردند.

وی همچنین یادآور شد: تمامی منابع حاصل از این واگذاری‌ها در هر شرکت، صرف عملیات داخلی و به‌سازی شرکت‌ها خواهد شد.

دکتر رضوانی­ فر گفت: خرید مواد اولیه و اجرای ‌پروژه‌ها و اقدامات موثر در شرکت‌های این گروه دارویی از اولویت‌ها خواهد بود، و ضمنا درباره نیروی اشتغال نیز تعدیلی به آن مفهوم رخ نخواهد داد.

دکتر رضوانی­ فر در ادامه درباره نهایی شدن ادغام شرکت فرآیندگستر تبریز با شرکت کلرپارس اضافه کرد: باز هم همان نگاه چابک‌سازی و کاهش هزینه‌ها مد نظر بوده، و من آن را یک اقدام استراتژیک روشن و رو‌ به جلو ارزیابی می‌کنم.

رضوانی فر در پایان این گفتگو اتاکید کرد: ما وظیفه داریم از منافع سهامداران خود که مردم هستند، صیانت کنیم و قطعاً در انجام کار درست و سازنده و منطقی، که شرکت‌های مجموعه را به تحرکی بیشتر و وضعیتی بهتر رهنمون کند، مسامحه‌ای نداریم.

شایان ذکرست آگهی مزایده عمومی ۲۵ دفتر شرکت‌های گروه دارویی تامین در تهران و سایر شهرها از بیست و دوم امرداد ماه ١٣٩٧آغاز شده است، ­مدت زمان این مزایده از تاریخ اعلام رسمی، به مدت ٢٠روز خواهد بود.

پایان پیام