به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ به مناسبت روز کارگر مراسمی ویژه جهت تقدیر از مقام کارگر و بازنشسته‌های سال ۱۳۹۶شرکت پارس دارو برگزار شد؛ دکتر مهران براهیمی(مدیرعامل)، فرهاد همدانی(عضو هیات مدیره و معاونت اقتصادی و مالی)، مدیران و پرسنل در محل ورزشگاه داخلی این شرکت حضور داشتند.
  دکتر براهیمی گفت: کارکنان پارس دارو سرمایه‌های اصلی این مجموعه قدیمی هستند و روز کارگر، روز پاسداشت تلاش زحمت‌کشانی‌ست که با تمام وجودشان برای آبادی و سرفرازی میهن عزیزمان تلاش و کوشش می‌کنند؛ امسال به رغم شرایط سختی که به لحاظ مالی بر شرکت‌های دارویی وارد شده است، «پارس دارو» کماکان سربلند در این چرخه تولیدی-اقتصادی گام برمی‌دارد؛ و امیدواریم تا انشالله از این گذرگاه های سخت و تنگناهای صنعت خیلی زود عبور کنیم.
فرهاد همدانی در ادامه این مراسم گفت: باید از شرایط سختی که بر شرکت‌های دارویی حاکم شده است، آگاه باشیم، چرا که بخشی مهم از این چرخه، با تلاش و کوشش شما در حال پیشرفت است و مطالبات شما از مجموعه و صنعت دارو حتما باید لحاظ شود.
  اهدای لوح تقدیر و هدایا به پرسنل پارس دارو که در سال ۹۶بازنشسته شده بودند، پایان بخش این برنامه بود.
 شایان ذکرست پیش از برگزاری این برنامه، کارگاه‌ آموزشی اطفاء حریق، توسط واحد HSE و همکاری آتش‌نشانی بزرگ تهران با حضور پرسنل بخش تولید و ستادی برگزار شد.
پایان پیام