به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ سوم بهمن ماه ١٣٩٦دکتر مهدی پیرصالحی مدیرعامل با همراهی اللهیاری عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اقتصادی، فرقانی معاون محصولی تولید، جزنی معاون بازاریابی و فروش، قاسمی معاون بازرگانی، جعفری مدیر حسابداری و میرزاده مدیر حسابرسی داخلی شرکت کارخانجات داروپخش در جلسه ارزیابی شرکت های شستا حضور یافت و در خصوص شاخص ها و عملکردهای شرکت به ارزیابان و کارشناسان، گزارش هایی مبسوط ارائه کرد. این جلسه در سالن کنفرانس شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین TPICO برگزار می شد.

دکتر پیر صالحی به صورت کامل و جامع در خصوص بهبود عملکرد فروش با افزایش هشت درصدی و عملکرد سود خالص با 29 درصد افزایش در سال ١٣٩٥نسبت به دوره مشابه در سال ١٣٩٤، بازده حقوق صاحبان سهام، کیفیت سود عملیاتی، حاشیه سود عملیاتی، بهبود عملکرد شاخص های سودآوری و فعالیت، خروج محصولات زیان ده از سبد تولید شرکت، بازنگری پروژه های سرمایه ای و اولویت بندی اجرای آن، ارتقای سطح عملکرد واحد تحقیق و توسعه شرکت در راستای ارائه محصولات جدید به بازار، شرکت در نمایشگاه ها و سمینارهای داخلی و خارجی و رسوخ در بازارهای جدید و افزایش سهم بازار موضوعاتی را مطرح کرد.

 سپس کارشناسان همراه ایشان، به سوالات ارزیابان در خصوص شاخص ها و عملکردهای شرکت کارخانجات داروپخش با ارائه مستندات، پاسخ هایی ارائه دادند.

پایان پیام