به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ در چهارمین روز از جلسات ارزیابی رتبه بندی شستا، نوبت به شرکت ژلاتین کپسول ایران رسید که با حضور دکتر راعی مدیر برنامه ریزی و مطالعات راهبردی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مهندس قیداری مدیرعامل و دیگر مدیران شرکت ژلاتین کپسول ایران و دکتر رحیمی مدیر برنامه ریزی راهبردی  TPICOمورد ارزیابی قرار گیرد.

مهندس قیداری، خارج شدن از انحصار شرکت های آمریکایی در ساخت چیلرهای ویژه، بومی سازی نرم افزار ماشین تولید، نصب و راه اندازی ماشین، الکترونیک، برق و تاسیسات داخل شرکت، حفظ منافع معنوی پروژه، ساخت تجهیزات جانبی، کارکرد ماشین آلات تولید داخل با راندمان بالای ٩٧ درصد، اجرای پروژه توسعه در سال های ٩٤ و ٩٥، ساخت ماشین تولید پوکه کپسول داخل شرکت و خروج از انحصار کشور کانادا، مصرف انرژی بسیار پایین تر از حد استاندارد در صنعت را به عنوان ویژگی های شرکت متبوع خود برشمرد.

دکتر راعی نیز سیاست های جدید شستا در جهت توسعه، برنامه صادرات، برنامه ورود به محصولات جدید، ورود به بازار جدید، پروژه توسعه کسب و کار را بیان کرده و در خصوص شاخص های بهبود حساب های دریافتنی و پرداختنی، شاخص رشد بازار، بهبود بازارهای صادراتی و... سوالاتی را مطرح کرد که مدیران شرکت مذکور یک به یک به آن پاسخ دادند.

شایان ذکرست این جلسه در محل سالن کنفرانس TPICO برگزار شد.

پایان پیام