به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ پیام های نوروزی رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و همزمان با لحظه سال تحویل پخش شد؛ و همچنین پیام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع کارکنان شرکت لابراتوارهای رازک واجد نکاتی با اهمیت برای زیرمجموعه های این وزارتخانه و سازمان های تابعه بود؛ این جا چند فراز از این پیام ها را مرور می کنیم.

-فرازهایی از پیام نوروزی حضرت آیت الله خامنه ای: عزت ایران و هویت این ملت عزیز در تمام قضایای سال ٩٥ مشهود بود و دشمنان در همه‌ جای دنیا به این اقتدار و عظمت اعتراف کردند.

همه‌ ما مسئولیم و باید هم نزد خداوند متعال و هم نزد ملت پاسخگو باشیم.

علاج کار در تقسیم کردن اقتصاد مقاومتی به نقاط کلیدی و مهم است که تمرکز و همت همه مسئولان و مردم را می طلبد و این نقاط کلیدی عبارتند از تولید داخلی و اشتغال، به ویژه اشتغال جوانان.

امسال را سال «اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری می کنم.

 تمرکز و برنامه‌ریزی بر روی این نقاط کلیدی، مطالبه رهبری و مردم از مسئولان است و موجب پدید آمدن موفقیت های چشمگیر و محسوس خواهد شد؛ مسئولان باید در پایان سال، نتایج را به مردم گزارش کنند.

-فرازهایی از پیام نوروزی دکتر حسن روحانی: سال ١٣٩٥ سال اجرای سیاست‌های «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» و اجرایی شدن توافق هسته‌ای بود؛ این دو در کنار هم برای ما نقش‌آفرینی مثبتی داشتند.

سال جدید، سال پیشرفت بیشتر برای ملت عزیز ما خواهد بود؛ سال اشتغال بیشتر برای جوانان؛ ما باید تلاش مان را بیشتر کنیم تا کمبودها را جبران کنیم.

سال گذشته منشور حقوق شهروندی، طبق وعده‌ای که داده شد، منتشر شد. امسال به کمک شما مردم، باید این منشور را اجرایی و عملیاتی کنیم؛ و عزت مردم را افزایش بدهیم. همه باید بدانند اگر {کسانی} حقوق شهروندی را نقض کردند، هزینه بسیار سنگینی را پرداخت خواهند کرد.

-فرازهایی از پیام نوروزی دکتر علی ربیعی: امسال سالی است که باید در آن سخت کار کرد و با سختکوشی مسایل را حل کرد؛ تصمیمات {تعیین کننده و}سخت گرفت و سازگاری و مدارای بزرگ ایجاد کرد.

سلامت اجتماعی جامعه مان اقتضا می کند که مهر و محبت را در پهنه کشور عزیزمان گسترش دهیم و برای رفع بی سامانی‌ها سخت تر از همیشه تلاش کنیم.

امسال، اشتغال مسئله اول همه ما خواهد بود و در این راستا تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معتقدم درجه اخلاقی بودن جامعه به میزانی است که قشر ضعیف را تنها نگذاریم و از آن ها حمایت کنیم.

پایان پیام