به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ روز دوشنبه 13 دی 1395 مجمع عمومی شرکت داروسازی شهید قاضی؛ که به تازگی با پیوستن به بازار فرابورس موقعیت های جدی تری را در جریان مالی اقتصادی تجربه می کند؛ برگزار شد و دکتر رامین رادمنش مدیرعامل موفق این شرکت با اعلام استعفا از سمت خود، کناره گرفت و معاون مالی شرکت، تا معرفی مدیرعامل جدید، عهده دار مسئولیت های وی در شرکت شهید قاضی شد.

      علی زین‌العابدین عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی کل کشور و نماینده آن هیات در مجمع، که با حضور سهامداران عمده‌ شرکت شهید قاضی برگزار می شد، گفت: عملکرد شرکت در دو سال مالی منتهی به آخر شهریور امسال مطلوب و البته به سمت شفافیت بیشتر حرکت کرده است؛ و مجمع عمومی در یک فضای صمیمی و در عین حال توام با نقد کارشناسی برگزار شد. وی ادامه داد: امسال وضعیت شرکت شهید قاضی ‌نسبت به سال قبل به مراتب بهتر بوده است و شرکت سودی 69.7 میلیارد تومانی را تجربه کرده.

 زین‌العابدین ضمنا با اشاره به استعفای دکتر رادمنش افزود: می توان گفت مدیری توانمند، قانون‌مدار و مطلع از روش‌های نوین مدیریتی بود که کارنامه‌ای کم نظیر از خود به جای گذاشت. البته همه سهامداران با عنایت به تخصص و توفیقات کلی شرکت و دو برابر شدن سود، علاقمند بودند که وی همچنان مدیرعامل بماند، اما در نهایت با استعفا موافقت شد.

شایان ذکرست که شرکت داروسازی شهید قاضی از شرکت های تابعه گروه دارویی تامین TPICOاست که در حال حاضر با افزايش ظرفيت توليد خود به 24 ميليون محلول تزريقي و استريل و نود ميليون آمپول آب سترون قابل تزريق، علاوه بر داشتن بيشترين سهم از نظر تأمين نيازهای دارویی کشور، 80/32 درصد محلول تزريقي و 64/72 درصد آمپول آب سترون قابل تزريق، به کشورهاي افغانستان، ترکمنستان، جمهوري آذربايجان، تاجيکستان، سومالي و عراق نيز صادرات محصول دارد.

 

پایان پیام