به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان لرستان، سی ام آذرماه 1395 در اتاق بازرگانی استان لرستان با حضور معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار لرستان، کارآفرینان و فعالان اقتصادی استان برگزار شد و طی آن، مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر از شرکت های تابعه گروه دارویی تامین، به عنوان کارآفرین برتر انتخاب و از وی تقدیر شد.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در این همایش گفت: یکی از مهم ترین اهداف جشنواره استان ما و البته هدف های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این است که بتوانیم با معرفی الگوهای موفق، و صنایع برتر، بهترین ها را به جامعه معرفی کنیم؛ که در دوره های گذشته هم دیده ایم که این انتخاب ها روی افراد موثر این حوزه ها اثر می گذارد.

 وی با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره پس از مرحله استانی به مرحله ملی راه پیدا می‌کنند، افزود: سال گذشته در مرحله استانی 9 کارآفرین برتر به جشنواره راه پیدا کردند و بعد دیدیم که از سیزده کارآفرین برگزیده در سطح ملی، دو کارآفرین هم از استان لرستان انتخاب شده است، که طبعا مایه مباهات این استان بود.

گروه دارویی تامین TPICOکسب عنوان کارآفرین برتر استان لرستان را به همکاران خود در شرکت داروسازی اکسیر تبریک گفته؛ و در مرحله نهایی نیز برای ایشان موفقیت های بیشتر مسئلت می نماید..

پایان پیام