به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ رتبه بندی اتاق بازرگانی منتشر، و مشخص شد که شرکت اوزان از شرکت های تابعه TPICO توانسته ضمن حفظ رتبه نخست خود در صنعت دارو و تجهیزات پزشکی، با سه پله ارتقا نسبت به نیمه دوم سال 1394، در کل شرکت های فعال کشور، حائز مقام بیست و سوم شود.

شایان ذکرست که شرکت اوزان تولید کننده با کیفیت ترین آمالگام دندانپزشکی و دستگاه آمالگاماتور کشور با بیش از 47 سال سابقه فعالیت در زمینه مراقبت های بهداشتی و درمانی است و همچنین در واردات تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دارو فعال است. اوزان دارای گواهینامه های متعدد ISO و استانداردهای قابل اجرا در تمام زمینه های عملیاتی است.

نکته قابل تعمق این رتبه بندی این است که علاوه بر شرکت اوزان، شرکت های دیگر تابعه TPICO در فهرست شرکت های برتر قرار گرفته اند؛ شرکت های شیمی دارویی داروپخش، کارخانجات داروپخش، کلر پارس، لابراتوارهای رازک، تولید مواد اولیه تماد، داروسازی شهید قاضی و ... در صدر این فهرست قرار دارند.

گروه دارویی تامین، موفقیت همکاران را در شرکت های مختلف تابعه خود و به ویژه  کسب رتبه بالاتر صنعت دارو را به شرکت اوزان تبریک می گوید.

انتهای پیام