به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ یکی از بزرگترین مجامع علمی پزشکان سراسر کشور، کنگره پزشکان عمومی است که در دهه اول آبان ماه 1395 و با حضور بیش از یک هزار نفر از پزشکان و داروسازان توسط سازمان نظام پزشکی در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

شرکت داروسازی اکسیر در نمایشگاه جنبی این کنگره، داروهای جدید خود را به معرض دید عموم گذاشت؛ داروهایی نظیر قلم اکسی پن و کارتریج های لانسولین رگولار، ان پی اچ و 70/30 ، قلم اکسی پن تک واحدی به رنگ سبز و خردلی، ویال اکسی تروپین (سوماتروپین چهار واحدی) با مواد اولیه شرکت نوو نوردیسک دانمارک، قرص و ویال لووفلوکساسین 500 میلی گرم، آمپول تایلوفن، کپسول اپرپیتانت، ویال بونستا (زولدرونیک اسید)، قرص ویریبیت (تنوفوویر 300 میلی گرم)، روزوکسیر (رزوواستاتین 10، 20 و 40 میلی گرم)، انوکسیر (انوکساپارین 4000 و 6000 واحد)، قرص های جوشان ویتامین ث و کلسیم، قرص های متادون 5، 20 و 40 میلی گرم، آیروسانول از جمله محصولات این شرکت بود که در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت.

دومین حضور موفق داروسازی اکسیر در همایش دیابت همدان رخ داد؛ کنگره ای با شرکت بیش از 400 نفر از پزشکان و بیماران دیابتی؛ و حضور شرکت های مختلفی از جمله نوونوردیسک پارس، مرک، دارویی نیکا، عبیدی، افق داروی پارس، پایا توانبخش پویان و ...

دکتر رجب (فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم) و رئیس انجمن دیابت ایران در این همایش با ابراز رضایتمندی از ورود قلم های تزریق انسولین اکسی پن ® تک واحدی، از محصولات شرکت داروسازی اکسیر با لفظ عالی و بهترین یاد کرد. همچنین خانم دکتر خرمی (فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم) نیز با نظری مساعد درباره محصولات دیابتی اکسیر سخن گفت.

شایان ذکرست که شرکت داروسازی اکسیر از شرکت های تابعه TPICO و تولید کننده انحصاری کارتریج لانسولین رگولار، ان ی اچ و 70/30 ، ویال لووفلوکساسین 500 و آمپول تایلوفن یک گرمی در کشورست و به همت دانش متخصصان خود موفق به فرمولاسیون و تولید انبوه و تامین نیاز بازار دارو در زمینه های پیش گفته، و قطع وابستگی به واردات اقلام مذکور شده است.

 

انتهای پیام