به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ روز گذشته و در مراسم هم اندیشی مدیران عامل TPICO و قدردانی و تقدیر از شرکت های تابعه موفق در شش ماهه نخست سال 1395، دکتر محمدرضا شانه ساز (مدیرعامل) شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، ضمن تقدیر و تشکر فراوان از خانواده بزرگ گروه دارویی تامین به عنوان پیشروان صنعت یاد کرد و این موفقیت ها را مشتی نمونه خروار برشمرد.

دکتر شانه ساز درباره هم افزایی در کشورهای توسعه یافته گفت: هر جای دنیا که توفیقاتی به دست آمده، حتما بحث های هم افزایی جدی گرفته شده است؛ کشورهایی مثل ژاپن و آلمان مصداق کامل اهمیت دادن به امر همگرایی و هم افزایی اند، و خب طبعا بیشترین بهره ها را هم از این همگرایی و مودت برده اند.

دکتر شانه ساز همچنین از خانواده بزرگ تامین اجتماعی یاد کرد و افزود: ما در مباحث اجتماعی و اقتصادی در آستانه تحولاتی مثبت قرار داریم و با رصد کردن موضوعات مرتبط می توانیم به آن وحدت جمعی و کارهای موفق تیمی برسیم و هم افزایی را در کشورمان رقم بزنیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در ادامه و درباره انتخابات انجمن داروسازان اظهار داشت: اخیرا که انتخابات داروسازان داغ شده، دیدم برخی حرف های تفرقه افکنانه زده می شود! من می گویم بیائید از خط کشی های مصنوعی حذر کنیم، قدر خانواده داروسازان را بدانیم، و شکلی از اتحاد و یکپارچگی را سرلوحه کارهایمان کنیم. می توانیم به جامعه پزشکان نگاه کنیم که همگی در قالب سازمان نظام پزشکی فعال اند و شکلی از اتحاد در امورشان را می توان مشاهده کرد.

دکتر شانه ساز ادامه داد: نمی دانم چرا این روزها عده ای اینهمه اصرار دارند که این جمع داروساز را که کیفیت بسیار بالایی هم در کارشان دارند، شقه شقه و متفرق کنند!؟ ما این رفتارها را خلاف شئون حرفه ای می دانیم و به دنبال حذف دیوارکشی های کاذب پیرامون این صنف محترم هستیم.

دکتر شانه ساز در پایان، ضمن تشکر از همکاران خود در سازمان تامین اجتماعی که با حذف خط کشی ها در صدد همگرایی بیشتر بوده؛ از حمیت صنفی به عنوان اخلاق مثبت یاد کرد و افزود: فاصله پرداخت های تامین اجتماعی با سایر سازمان های بیمه گر، خیلی زیادست، ایشان حتی با دریافت وام بانکی و تامین نقدینگی، تاکنون نگذاشته اند تا داروخانه ها از این نظر آسیب ببینند، با وجود اینهمه هجمه بی مورد، و نظرات بی پشتوانه، سازمان تأمین اجتماعی راه همگرایی را در پیش گرفته؛ و در راهی روشن قدم برمی دارد، و حق هم همین است که با نگاهی خطاپوش و خارج غوغاسالاری کارها را پیش برد و همت اصلی را بر اساس ارتقاء خدمات دارویی در داروخانه ها و رضایت مندی بیمار و داروساز بنا کرد.

انتهای پیام