به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ روز گذشته و در مراسم هم اندیشی مدیران عامل TPICO و قدردانی و تقدیر از شرکت های تابعه موفق در شش ماهه نخست سال 1395، سید حمید خوئی (نایب رئیس و عضو هیات مدیره) شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا گفت: در تکریم عزای حسین (ع) و عظمت این واقعه و ماه محرم هر چه بگوئیم کم است و درست اش اینست که در یک جلسه کاری هم این اتفاقات شگرف را یادآوری و مرور کنیم. این موضوع جاری، زنده و همیشگی ست.

دکتر خوئی سپس به مفهوم ظلم و انواع آن اشاره کرد، او گفت: ظلم بر سه گونه است، ظلمی که شرک به خداوندست و بخشیده نخواهد شد؛ ظلم انسان به خودش و گناهانی که مرتکب شده؛ بخشیده می شود، و اما ظلم بندگان خدا به خودشان، حق الناس؛ ظلمی است که بی کیفر نمی ماند، و آمده که بخشیده هم نخواهد شد.

وی سپس از تلاش های همکاران خود در گروه دارویی تامین تقدیر و تشکر کرد و افزود: وظیفه دارم به نوبه خود، از یک یک همکاران عزیز، قدردانی کنم، ما نیاز به همدلی جمعی و اثرگذار داریم، و خوب هم می دانیم که با همدلی ها بوده که توانسته ایم در کشور حرف اول را بزنیم و باید برای افق های دورتر و اهداف منطقه ای، و هم افزایی بیشتر، همراه تر باشیم.

نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در ادامه اظهار داشت: لازم است نکاتی را هم درباره انتخابات انجمن داروسازان یادآوری کنم، خب این روزها به بهانه انتخابات، تهاجماتی غیرمنصفانه به سازمان تامین اجتماعی و مدیران حوزه درمان و دارو می شود که جای تعمل بسیار دارد و شایسته است که راویان قرائت های ناصحیح مراقب باشند تا تقوای خود را بر باد ندهند!

دکتر خوئی افزود: ما در یک دوره سرنوشت ساز تاریخی به سر می بریم و همگان به عینه می بینند که این انتخابات، در واقع چالش بین دو دیدگاه است؛ کسانی که انجمن داروسازان را منحصر به حضور و محدود به داروخانه داران می دانند، و جمعی دیگر که این صنف مهم و تعیین کننده را حوزه حضور تمامی فعالان عرصه های داروسازی برمی شمارند؛ و این چتر را وسیع تر از چیزی که هست، قلمداد می کنند.

دکتر خویی در پایان گفت: چالش های اصلی ما در ارزش های صنفی فراتر از موضوع داروخانه هاست، هیچ کس از صنعت و اقتصاد دارو دفاع نمی کند! کسی از موضوع مهم تولید داروی ایرانی حرفی نمی زند! از کیفیت ها که اصلا دفاعی نمی شود! درباره صادرات هیچ حرفی در میان نیست! از سالم سازی اقتصاد تولید و توزیع دارو که اگر سالم شود، اقتصاد داروخانه ها هم سالم تر خواهد شد، حرفی به میان نمی آید! اما تا دل تان بخواهد حرف های ناصواب و ناصحیح در محیط پراکنده است! ما باید به دنبال مطالبات شرکت های پخش مان باشیم، درباره مطالبات مان از بیمه ها فکری کنیم و از دولت بخواهیم که در پرداخت معوقات سریعتر عمل کند و ...؛ و این چنین در صدد رفع دغدغه های همکاران داروساز برآئیم؛ اما موضوع را فقط و فقط در تخریب رقیب متوقف کرده ایم! که این با مبانی اعتقادی ما سازگار نیست.

انتهای پیام