به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ پس از برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما) که در شهریور ماه برگزار شد، به تازگی خبرنامه ای از طرف برگزارکننده چاپ شده که برخی رویدادهای نمایشگاه را بازتاب داده است؛ در این خبرنامه، که بیشتر روی فعالیت های منابع انسانی متمرکز است، از برگزاری نمایشگاه ایران فارما، به عنوان بزرگترین گردهمایی صنعت داروسازی غرب آسیا در ایران یاد شده است. همچنین از قول وزیر بهداشت کشور قبرس آمده: میزان تولید دارو در ایران تحسین برانگیز است.

وزیر بهداشت قبرس همچنین از بازار بزرگ ایران با جمعیتی پرتوان و تحصیل کرده یاد کرده و پیش بینی کرده که همکاری های بزرگی بین ایران و قبرس در زمینه دارو شکل خواهد گرفت.

از قول دکتر دیناروند نیز آمده است که؛ توسعه فن آوری و سرمایه گذاری در حوزه دارو و سلامت، از سیاست های ماست. گزارشی هم از جلسه مشترک رئیس و دبیر سندیکای داروهای انسانی و انجمن منابع انسانی صنعت داروی کشور در حاشیه نمایشگاه در پیشخوان خبرنامه آمده که، حاکی از دیدار دکتر کبریایی زاده (رئیس هیات مدیره سندیکای داروهای انسانی) و دکتر سلیمانجاهی (دبیر سندیکا) با مهندس محمد کارگر شورکی (رئیس انجمن منابع انسانی) و فرضی (دبیر انجمن) است. دکتر کبریایی زاده ضمن تاکید بر لزوم فعالیت های منابع انسانی به عنوان فرآیند توانمندساز در صنعت داروی کشور، آمادگی کامل خود را برای همکاری های نزدیکتر سندیکا و انجمن در حوزه های مشترک اعلام کرده و از اختصاص کرسی منابع انسانی در سندیکا به انجمن یاد کرده است.

انتهای پیام