به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ در نامه نمایندگان شورای اسلامی کار شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران آمده است؛ ما نمایندگان شورای اسلامی کار به نمایندگی از220 نفر پرسنل و کارگران خدوم شرکت، موظفیم در راستای تنویر و نیز پاسداشت از تلاش های انجام شده تیم مدیریتی و پرسنلی این شرکت، مطالبی را تقدیم حضور کنیم.    

با توجه به شناخت از روحیه مردمی و جهادی جنابعالی این اطمینان وجود دارد که ذهنیت موجود و فرمایشات انجام شده در خصوص وضعیت شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران ناشی از اطلاعات نادرستی است که توسط برخی از افراد کم اطلاع منتقل شده است. لذا ابتدا ضمن دعوت از جنابعالی جهت بازدید و آشنایی بیشتر با مسیر اعتلای شرکت، اینجا صرفا جهت استحضار از واقعیات موجود و اطلاع از اقدامات انجام شده توسط فرزندان ولایی استان مازندران در دو سال اخیر، شرایط شرکت در شهریور سال های 93 و 95 را به محضر جنابعالی تقدیم می داریم.

نگاهی به شرایط شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در شهریور 93 :

1-سال های متوالی زیاندهی و 380 میلیارد ریال زیان انباشته

2-نیمه تعطیل و ورشکسته بودن کارخانه و تولید صرفا کارمزدی

3-عدم پرداخت پنج ماه حق بیمه و لغو پوشش بیمه ای پرسنل

4-عدم پرداخت چندین ماه بن کارگری، حق صندوق و ... به پرسنل

5-بدهی معوقه سنگین به سیستم بانکی کشور و همینطور بدهی به اداره برق و گاز

توضیح: خدا را شاکریم که با لطف خداوند متعال، و مدیریت دکتر نادری که نتیجه بخش بود، و با مساعی و کوشش پرسنل و کارگران زحمتکش، و همچنین با حمایت موثر شرکت دارویی تامین توانستیم طی دو سال پر برکت در دولت تدبیر و امید، مجموعه را از وضعیت نامطلوب گذشته به شرکتی الگو و برگزیده تبدیل کنیم.

اما شرایط شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران در حال حاضر (شهریور 95):

1-رشد فروش 500 در صدی طی دو سال

2-سودآوری 87 میلیارد ریالی در سال مالی 94 پس از چندین سال زیاندهی از بدو تاسیس

3-واحد نمونه صنعتی استان مازندران در سال 95

4-کارگروه برتر و نمونه صنعتی استان مازندران در سال 95

5-کارافرین برتر استان مازندران در سال 94

6-پرداخت کلیه معوقات پرسنل و کمک به معیشت کارگران

با عنایت به موارد فوق، از شما به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم حاصل تلاش و مساعی کم سابقه مدیران و پرسنل زحمتکش شرکت در دو سال اخیر را به گوش مسوولان و دولتمردان و بالاخص مقام محترم وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی رسانیده تا به امید خدا به زودی و به پشتوانه عملکرد، پیشرفت و موفقیت تنها شرکت دارویی استان، شاهد سرمایه گذاری های بیشتری در حوزه غذا و دارو و کارافرینی افزون در استان مازندران باشیم.   

امضاء: اعضای شورای اسلامی کار شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران

حسین حسن نتاج؛ مهدی حقانی؛ مهدی نادری؛ عسکری علیزاده و ناصر قلی نژاد

انتهای پیام