به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ مرکز همایش های صدا و سیما روز سه شنبه نهم شهریور ماه 1395 میزبان قریب به پانصد تن از مدیران شاخص بزرگترین واحدهای تجاری و تنی چند از مقامات کشوری است؛ این همایش را سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می کند، و در آن فرصت های کلان توسعه پایدار در زمینه فرآورده ها و محصولات غیر نفتی بررسی خواهد شد.

دکتر محمدرضا شانه ساز مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO) نیز به عنوان بزرگترین هلدینگ دارویی کشور در این مراسم حضور یافته و از سخنرانان همایش است.

"تحلیل فعالیت ها و رویکردهای بخش خصوصی تاکنون"، "پیش نیازهای ضروری برای ورود به بازار روسیه"، "تولید و بازاریابی صادرات محور"، "اعتبارسنجی شرکت های روسی"، "آشنایی با ویژگی های جمعیت شناختی و رفتار مصرف کنندگان روس"، "قوانین و مقررات حقوقی، تبادلات بانکی، گمرکی و مالیاتی روسیه"، "آشنایی با شیوه های متناسب و شرکت های بزرگ حمل و نقل در مسیر دو کشور"، و همچنین "شناسایی استانداردهای کالایی و خدمات در روسیه" از عمده ترین محورهای "همایش بزرگ توسعه پایدار در بازار روسیه" خواهد بود.

بخشی دیگر از همایش نیز به معرفی و اعلام نیاز کالاها و خدمات در روسیه اختصاص یافته است که خدمات درمانی و دارویی و مشتقات آن، به عنوان حوزه جدید کالا و خدمات در روسیه، بررسی می شود.

شایان ذکرست که ارائه آماری از توان و تناسب تامین و مصرف کالا، و آشنایی با واقعیت های پنهان بازار روسیه، از محورهای مرتبط این همایش خواهد بود.

انتهای پیام