به گزارش امور رسانه ای تیپیکو، شرکت اوزان از شرکت های تابعه هلدینگ سرمایه گذاری دارویی تامین (TPICO)، ابتدا موفق به دریافت گواهی کیفیت از ششمین دوره جایزه ملی کیفیت غذا، دارو و بهداشت ایران شد.

 

 

 

این جایزه ملی، یک نشان تعالی محصول است. شرکت اوزان به عنوان یک شرکت پیشتاز در حوزه تجهیزات پزشکی، تنها تولید کننده آمالگام دندانپزشکی در ایران و خاورمیانه است که به صورت داوطلبانه محصول تولیدی خود را در معرض ارزیابی کیفی این جشنواره قرار داد و موفق به کسب جایزه سطح اشتهار به کیفیت شد.

دومین رخداد مهم برای شرکت اوزان در روزهای پایانی تیر ماه 95 افتاد که تندیس زرین نخستین همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه و فراگیر HSE را دریافت کرد.

فرآیند ارزیابی و انتخاب شرکت های برتر براساس فعالیت های زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی سازمان های مشارکت کننده صورت گرفت. شرکت اوزان نیز با دریافت بالاترین امتیاز از ارزیابی صورت گرفته، موفق به دریافت تندیس و لوح زرین شد.

همچنین مقاله «بررسی ادراک مدیران نسبت به مسئولیت ‌اجتماعی شرکتی و ارائه الگویی جهت پیاده‌سازی آن با تأکید بر حفظ محیط زیست و HSE» که از طرف همکاران اوزان ارائه شده بود، در بین ده مقاله منتخب قرار گرفت و از نویسنده آن تقدیر به عمل آمد.

شایان ذکرست که همایش ملی محیط زیست با رویکرد مدیریت یکپارچه و فراگیر HSE با هدف حفظ محیط زیست و رعایت الزامات ایمنی و بهداشت شغلی در شرکت ها برگزار می شود و شرکت اوزان با توجه با استقرار ISO14001 از سال 92 و ISO18001 از سال 93 و برنامه ریزی جهت استقرار ISO 26000 در سال جاری، از شرکت های پیشتاز و فعال در حوزه های مذکورست.

تیپیکو موفقیت های شرکت اوزان را به همه همکاران صدیق و پر تلاش خود تبریک می گوید.

 

 

 

پایان پیام