1401/06/24

حمایت حداکثری از روابط عمومی های زیر مجموعه هلدینگ تیپیکو

دکتر منشدی در اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی تیپیکو مطرح کرد:

 
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: ما در هلدینگ دارویی تامین با کمک به تهیه شرح وظایف روابط عمومی هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه از این واحد حمایت حداکثری خواهیم داشت.
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، اولین جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری داروئی تامین با رویکرد یکسان سازی تبلیغات، معرفی شرکت، اطلاع رسانی صحیح، برندینگ هلدینگ و شرکتهای تابعه روز چهارشنبه 23 شهریورماه به میزبانی شرکت توزیع داروپخش برگزار شد.
در این جلسه دکتر محسن منشدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، دکتر محمدرضا مرادی مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش، مرتضی کلایه مدیر روابط عمومی هلدینگ تیپیکو و مدیران و مسئولین روابط عمومی شرکت های زیرمجموعه هلدینگ حضور داشتند.
در ابتدا دکتر محمدرضا مرادی مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش به عنوان میزبان جلسه، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اربعین حضرت اباعبدالله الحسین و خیرمقدم به حاضرین در جلسه، در سخنان کوتاهی به بیان اهمیت روابط عمومی در شرکت های دارویی پرداخت.
وی با پررنگ توصیف کردن نقش روابط عمومی در شرکت‌های دارویی گفت: در صنعت دارو باید بنگاه‌های اقتصادی پویایی داشته باشیم تا بتوانیم داروها و آنچه که مورد نیاز مشتریان هست را با سرعت و کیفیت مناسب در اختیار هموطنان قرار دهیم.
مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش یکپارچگی شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ داروئی تامین را عاملی اثرگذار برای برندینگ تیپیکو دانست و گفت: یکسان سازی تبلیغات و اطلاع رسانی هوشمندانه عوامل مهمی در تحقق این امر خواهد بود.
سپس دکتر محسن منشدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین ضمن بیان تعاریف، جایگاه و اهمیت روابط عمومی در سازمان‌ها به ویژه در شرکت‌های دارویی اظهار داشت: روابط عمومی هنر برقراری ارتباط با مخاطبان و افرادی است که در حوزه سلامت فعالیت می کنند. 
وی افزود: کسانی که در روابط عمومی های حوزه سلامت فعالیت می‌کنند، خدمت آن‌ها فقط برای سازمان نیست، بلکه مسئولیتی در قبال خدمت گیرندگان که همان مردم عزیز هستند دارند و ما باید در روابط عمومی‌های شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین به دنبال انجام مسئولیت اجتماعی خود در اگاه سازی مردم در این حوزه باشیم.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در اهمیت مسئولیت اجتماعی روابط عمومی شرکت‌های دارویی گفت: مصرف دارو در کشور باید بهینه شود و به نظر می رسد، نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد کمپین های مصرف به اندازه دارو، در این زمینه بسیار موثر باشد.
دکتر منشدی از کارکنان روابط عمومی به عنوان ارزشمندترین پرسنل سازمان ها نام برد و گفت: ایشان باید صداقت و رازداری را سرلوحه کار خود قرار داده و با پویایی، پشتکار و تعهد کاری بر سختی های کار حوزه روابط عمومی فائق آیند و حداکثر توان خود را در راه رسیدن به اهداف مدنظر به کار گیرند.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در پایان ضمن تاکید دوباره بر نقش مهم روابط عمومی در سازمان‌ها گفت: بنده با توجه به اینکه سابقه کار در حوزه روابط عمومی را دارم به مشکلات این حوزه اشراف دارم و در هلدینگ تیپیکو نیز به امید خدا با کمک به تهیه شرح وظایف روابط عمومی هلدینگ و شرکت‌های زیر مجموعه از این واحد حمایت حداکثری خواهیم داشت.
مرتضی کلایه مدیر روابط عمومی تیپیکو نیز در ادامه این جلسه ضمن تشکر از نگاه حمایت گرانه مدیران ارشد تیپیکو از حوزه مهم روابط عمومی گفت: حضور معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین در این جلسه و صحبت‌‌های دلگرم کننده ایشان، نشان از نگاه ویژه و همراهی مدیران ارشد هلدینگ به حوزه روابط عمومی است و امیدواریم با حمایت ایشان و دیگر مدیران، قدمی مهم در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در شرکت‌ها برداشته شود.
وی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران روابط عمومی هلدینگ بصورت ماهانه گفت: هدف از برگزاری این جلسات بیان مشکلات و همفکری بیشتر مدیران و مسئولین روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه است و انتظار می‌رود با برنامه‌های حمایتی از طرف هلدینگ به سمت روابط عمومی مدرن حرکت کرده و شاهد تحول در اطلاع رسانی، استفاده از شیوه‌های نوین تبلیغات و در نهایت بهبود برندینگ هلدینگ و شرکت‌های زیرمجموعه باشیم.
در ادامه این جلسه مدیران و مسئولین روابط عمومی‌های شرکت‌های هلدینگ تیپیکو نیز به بیان نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات حوزه روابط عمومی پرداختند.
در پایان این جلسه مقرر شد برای حل مشکلات موجود و عملیاتی کردن پیشنهادات کاربردی چند کمیته در موضوعات مختلف حوزه روابط عمومی تشکیل شود.