به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو، با وجود فاصله گرفتن شرکت‌های زیرمجموعه شستا و تابعه تی‌پی‌کو از محافل جشنواره‌ای و حضور در انواع مراسم، شرکت‌های این گروه دارویی، در یک سال گذشته از مجمع 1397 تاکنون توانستند جوایزی ارزنده از نهادهای معتبر کسب کنند. این‌جا به‌شکلی فهرست‌وار به تندیس‌ها و لوح‌های دریافتی اشاره می‌کنیم.

۱- شرکت "داروسازی شهیدقاضی" به‌عنوان واحد نمونه بهداشتی دارویی استان آذربایجان شرقی برگزیده شد و تندیس دریافت کرد.

۲- شرکت "کلرپارس" به‌عنوان واحد برتر شیمیایی استان آذربایجان شرقی برگزیده شد و تندیس دریافت کرد.

۳- هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار شد و شرکت اوزان موفق شد برای دومین سال پیاپی"تندیس نقره‌ای" رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کند.

۴- شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش نیز برای سومین سال متوالی در هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، تندیس برنزی این همایش را دریافت کرد.

۵- شرکت داروسازی فارابی در مراسم روز ملی صنعت و معدن، به عنوان شرکت برتر ملی در حوزه‌ی دارو تعیین و موفق به دریافت تندیس طلایی و گواهینامه شد.

۶- داروسازی شهیدقاضی، رتبه نخست گروه صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی را در ششمین همایش دوره ایران تک به‌دست آورد؛ این جایزه، براساس رتبه‌بندی شرکت‌ها و ارزیابی صورت‌های مالی و حسابرسی شده سه سال اخیر به‌دست آمد.

۷- ژلاتین کپسول ایران؛ واحد برتر HSEE از وزارت صنعت، معدن و تجارت شد و لوح تقدیر دریافت کرد.

۸- دهمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری، بیستم اسفند ماه ۱۳۹۷ در مجتمع تجاری ایران مال برگزار شد؛ به گفته جنتی دبیر این جشنواره، ابتدا از میان ۵۰۰۰ شرکت داوطلب ارزیابی، غربال‌گری شد و حدود ۱۰۰۰ شرکت منتخب شدند و از میان آن‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (تی‌پی‌کو) در بخش «سودآوری» به‌عنوان شرکت برتر شناخته شد.

ارزیابی‌ها در شش شاخص، دستمزد، سرمایه، و خلاصه عوامل ریسک‌پذیری دخیل در یک هلدینگ سرمایه‌گذاری را پوشش می‌داد که در مقایسه با پیشرفت در برنامه پنجم توسعه بود و TPICO شرکت برتر شناخته شد.

۹- مراسم دومين همايش تجليل از برگزيدگان و حامیان حقوق مصرف‌كنندگان در استان اصفهان برگزار شد و سازمان صنعت، معدن و تجارت، شركت داروسازی فارابی را مستحق دريافت گواهینامه و تندیس حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان (استان اصفهان) دانست.

۱۰- شرکت پخش هجرت (شعبه اصفهان)، رتبه اول در ارزیابی شرکت‌های توزیع دارو در سال ۱۳۹۷ شناخته شد.

۱۱- گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در دومین همایش و جشنواره حقوق مصرف کنندگان استان اصفهان به پخش هجرت به‌عنوان واحد خدماتی برتر رسید.

۱۲- شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران برای سومین سال متوالی به عنوان واحد نمونه استان مازندران انتخاب شد.

۱۳- گروه کار شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران به عنوان گروه کار نمونه صنعتی استان مازندران انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شدند.

۱۴- گواهینامه هجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان نصیب شش شرکت کارخانجات داروپخش، کاسپین تامین، داروسازی اکسیر، داروسازی ابوریحان، شیمی دارویی داروپخش و توزیع داروپخش شد.

 

پایان پیام