به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ مدیر امور نمایشگاهی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین گفت: در حال حاضر قریب به 900 قلم دارو در شرکت های تابعه در حال تولید است.

وی افزود: ما در سال قبل مراسم رونمایی از چند داروی جدید را داشتیم و داروهای زیادی را هم در دست تحقیق و بررسی داریم که به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

محمدهادی مورّعی در گفت و گو با تامین 24 ادامه داد: اواخر سال گذشته طی مراسمی که در شرکت کارخانجات داروپخش برگزار شد، پنج شرکت ما تعدادی از داروهایشان را، رونمایی کردند. امسال هم رونمایی تعدادی از داروهای جدید در دستور قرار گرفته است. سال قبل چهارده قلم داروی جدید را رونمایی کردیم، ولی امسال از بیش از سی قلم داروی جدید رونمایی خواهد شد.

مدیر امور نمایشگاهی TPICO در خصوص حضور هلدینگ در نمایشگاه ایران فارما گفت: ما با 25 شرکت و سه غرفه بزرگ در نمایشگاه ایران فارما حضور داشتیم که در مجموع شامل 606 متر فضای نمایشگاهی بود. این سه غرفه شامل «غرفه تامین مواد اولیه برای ساخت دارو، غرفه تولید محصولات دارویی و غرفه پخش و توزیع» بود.

وی از شرکت ها و کارخانجات داروسازی فارابی، کارخانجات داروپخش، داروسازی اکسیر، داروسازی ابوریحان، داروسازی زهراوی، لابراتوارهای رازک، داروسازی شهید قاضی، پارس دارو و ... به عنوان شرکت های معتبر دارویی کشور که در غرفه تولید محصولات دارویی حضور داشتند، نام برد. 

مورعی افزود: اغلب شرکت های دارویی ما از شرکت های سودآور و فعال در حوزه درمان و سلامت هستند، مثلا شرکت شیرین دارو که عصاره ارزشمند شیرین بیان را تولید می کند؛ که عموما هم صادر می شود، در شیراز مستقر است؛ و یا در شرکت ژلاتین کپسول؛ که پوکه کپسول را برای داروها تولید می کند؛ کارکنان ما، سه شیفته مشغول کار هستند و کل تولیدات آنها به سرعت به فروش می رود، اینها نمونه ای از فعالیت ها در شرکت های موثر و ارزشمند ما هستند.  

مدیر امور نمایشگاهی TPICO با تاکید بر اهمیت زنجیره تولید دارو در شرکت های تابعه گفت: این زنجیره از تحقیق و پژوهش (R&D) آغاز می شود و تا تولید دارو ادامه پیدا می کند و نهایتا به بخش مدیریت داروخانه و داروخانه داری می رسد؛ مثلا شرکت سیماشیمی مجموعه ما، در حال حاضر داروخانه بیمارستان میلاد را در دست دارد که گردش کاری آن به تنهایی چند ده برابر داروخانه های معمولی است و چند بیمارستان مهم دیگر را هم به مرحله قرارداد رسانده و طبعا با نهایی شدن کار، بخشی وسیع از حوزه مدیریت داروخانه ها را تحت پوشش خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام