1403/03/20

فصل مجامع تیپیکو /17

توزیع داروپخش ۱۹۵۰ ریال سود به ازای هر سهم تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توزیع داروپخش با نماد بورسی #دتوزیع روز ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ و با حضور اعضای هیئت رئیسه، نمایندگان سازمان بورس، حسابرس و بازرس قانونی، معاونان و مدیران شرکت سرمایه‌گذاری داروئی تأمین و اعضای هیئت مدیره و معاونان و مدیران شرکت توزیع داروپخش و با حضور ۸۹.۱۵ درصدی سهام‌داران در سالن تلاش برگزار شد.
 
 
 
مجمع عمومی عادی سالانه شرکت توزیع داروپخش به ریاست دکتر عقیل آرین‌نژاد، مدیرعامل تیپیکو (رئیس مجمع)، علیرضا خوز (مدیرعامل شرکت توزیع داروپخش) و با ارائه گزارش عملکرد شرکت منتهی به ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۲ و با حضور ناظران و دبیر مجمع برگزار شد.
 
علیرضا خوز در بخشی از ارائه خود، عملکرد توزیع داروپخش را زیر ذره‌بین برد و گفت:
طی ۵ سال گذشته، توزیع داروپخش بالاترین میزان فروش، رشد و سهم بازار را به خود اختصاص داده است.
 
همچنین در عملکرد فصلی سال ۱۴۰۲ نیز با اقداماتی نظیر تقویت سبد از امرداد ماه، بازپس‌گیری سهم شرکت‌های تی‌پی‌کو در سبد و نظم و انضباط مالی و مدیریت منابع و مصارف را با شعار گام برداشتن در مسیر بهبود، پیش برده‌ایم.
 
خوز به زبان آمار، اهم اطلاعات و خروجی صورت‌های مالی شرکت را هم بدین شرح برشمرد:
کسب سود خالص ۵۰۵ میلیارد تومانی، سود عملیاتی ۱۰.۶۸۶ میلیارد تومانی و سود ناخالص ۲۰.۴۴۹ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲ که بخشی از این فرآیندها است.
 
شایان ذکر است که جریان نقدی عملیاتی با رقم ۲۰۲ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۰ به منفی ۲.۳۳۵ ریال در سال ۱۴۰۱ کاهش یافته که با برنامه‌ریزی دقیق و اقدام مناسب به رقم ۷.۰۲۴ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ بهبود پیدا کرده است.
 
مدیرعامل توزیع داروپخش در بخش پایانی سخنان خود، به وضعیت «سرمایه‌های انسانی» و اهم شاخص‌ها هم پرداخت و افزود:
برنامه و فرآیندهای منابع انسانی در حال اجراست که این برنامه‌ها منجر به افزایش رضایت شغلی و تعهد سازمانی شده است و مجموعه به این امر خود را متعهد می‌داند.
 
همچنین اقداماتی در مسیر بهبود و توسعه در سال ۱۴۰۳ اجرائی شده و منجر به فروش ۲.۵۵۶ میلیارد تومانی در اردیبهشت ماه شده که در صنعت پخش بی‌سابقه بوده و در مقایسه تجمیعی دو ماهه سال ۱۴۰۳ نیز نسبت به سایر شرکت‌های پخش رشدی قابل توجه داشته است. 
 
این مجمع با رضایتمندی سهام‌داران و در انتها با رای مثبت حاضران، مبلغ ۱۹۵۰ ریال سود را به ازای هر سهم تعیین کرد و به کار خود پایان داد.