به گزارش امور رسانه ای تی پی کو ؛شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ، بزرگ ترین هلدینگ دارویی کشور با حضور چهار شرکت تابعه خود از جمله شرکت توزیع داروهای دامی داروپخش، شرکت رازک، شرکت داروسازی ابوریحان و شرکت زاگرس فارمد پارس آخرین دستاوردهای خود در حوزه های تولید دارو ، واکسن و فرآورده های بیولوژیک را در سالن میلاد طبقه همکف غرفه 31 معرفی نمود.

مجموعه شرکت های تابعه تیپیکو ضمن معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه تولید فرآورده های دارویی و معرفی پروژه های تحقیقاتی در زمینه تولید داروهای دامی، با هدف تعامل با فعالان بخش های مختلف صنایع دام و طیور و ارتباط با دامپزشکان و نمایندگان و همچنین خریداران در این نمایشگاه حضوری پررنگ داشتند.

مدیرعامل محترم شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت که 20 درصد از داروهای دامی کشور را شرکت های تابعه این مجموعه تولید و توزیع می کند.

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران گفت: از میان داروهای دامی تولید کشور ، حدود 300 قلم را مجموعه شرکت های این هلدینگ تولید و توزیع می نماید که خود کامل ترین سبد داروهای دامی کشور محسوب می شود. ایشان همچنین اشاره داشتند که تخصصی ترین و با تجربه ترین کادر بازاریابی و توزیع دارو را در این مجموعه متمرکز کردیم که در حداقل زمان و بالاترین کیفیت، داروهای تولیدی گروه دارویی تامین را به دامپزشکان و مصرف کنندگان نهایی تحویل دهند.

جناب آقای دکتر شانه ساز مهمترین سر فصل فعالیت مجموعه شرکت های تولید داروهای دامی هلدینگ را ارتباط بسیار نزدیک با جامعه دامپزشکان دانستند و اشاره داشتند که کادر مجرب این مجموعه با برنامه ریزی استراتژیک خود برای توزیع هر چه مطلوب تر و با کیفیت به صورت پخش مویرگی توانسته نیاز بازار را به خوبی شناخته و تامین کند و برای صادرات به کشور های همسایه ، برنامه ریزی نماید.

وی در پایان از تمامی دست اندرکاران حوزه دام و طیور که سر اغاز حوزه سلامت جامعه هستند نهایت تشکر و قدردانی را ابراز داشتند .

پایان پیام