1403/01/01
پیام نوروزی مدیر عامل تپیکو

سال ١۴٠٣ سال تاریخ سازی مجموعه تیپیکو خواهد بود

دکتر عقیل آرین‌ نژاد، مدیرعامل تیپیکو در پیام تبریک سال نو از تاریخ سازی این مجموعه در سال ١۴٠٣ خبر داد.

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا مقلب القلوب و الابصار؛ یا مدبر اللیل و النهار؛ یا محول الحول و الاحوال؛ حول حالنا الی احسن الحال »

 

سلام عرض می‌کنم خدمت خانواده بزرگ گروه دارویی تامین اجتماعی و تبریک می‌گویم حلول ماه مبارک رمضان و آغاز سال ۱۴۰۳ را خدمت همه عزیزان و همه همکاران گرامی در هلدینگ و شرکت های تابعه. امیدوارم که همه عزیزان سال خوبی را شروع کنند و تعطیلات خوبی هم داشته باشند.

در آغاز سال نو تشکر می‌کنم از همه همکاران مجموعه بابت زحماتشان در سال ۱۴۰۲ . سال گذشته جزو سخت ترین سال ها در حوزه تولید، علی‌الخصوص برای صنعت  داروسازی بود و واقعا همکاران بنده همت و جهاد کرده و این مجموعه ها را پیش بردند. و علیرغم تمام مشکلات و چالش ها چرخ تولید متوقف نشد و کمبود دارویی در شرکت‌های گروه دارویی تامین نداشتیم..

ز همه عزیزانی که سال ١۴٠٢ مجموعه تیپیکو را همراهی نموده و یا عزیزانی که مدتی در مجموعه کار کردند و زحمت کشیدند و الان در خارج از مجموعه مشغول هستند، تشکر می‌کنم و سلامتی و سالی خوب و خوش رو برایشان آرزو دارم.

در حالی سال ۱۴۰۳ را شروع می‌کنیم که با بحران‌های مختلفی صنعت تولید کشور و  صنعت داروسازی دست و پنجه نرم می‌کند. سه ماهه پایانی سال ١۴٠٢ با به اذعان همه دست اندرکاران جزو سخت‌ترین ماه‌های دوران صنعت دارویی کشور به لحاظ چالش نقدینگی و مدیریت سرمایه در گردش بود و تقریباً همه بنگاه‌های اقتصادی حاضر در صنعت دارو با این چالش‌هادست و پنجه نرم می‌کردند.

 انشاالله سال ۱۴۰۳ با برنامه‌ریزی ‌هایی که توسط همکاران بنده در هلدینگ صورت گرفته، بتوانیم بر این بحران‌ها غلبه کنیم و سالی خوب و موفق را در تاریخ تیپیکو رقم بزنیم

 اولویت کاری و مهمترین برنامه‌های تیپیکو در سال ١۴٠٣ ، در حوزه پروژه‌های سرمایه‌گذاری و همچنین نوسازی و بازسازی خطوط تولیدی است.

گروه دارویی تامین با 25 شرکت تابعه خود از قدرتمندترین مجموعه‌های  صنعت داروسازی کشور است که زنجیره کاملی از تحقیق و توسعه، تولید ماده اولیه،  تولید محصول نهایی، پخش و توزیع سراسری کشوری و بازرگانی را در اختیار دارد. بسیاری از خطوط ما فرسوده هستند و متاسفانه سرمایه‌گذاری لازم در این خصوص انجام نشده و ما در اولین گام برنامه‌هایی برای بازسازی و نوسازی خطوط تولیدی براساس استانداردهای لازم داریم.

در گام دوم با سرمایه‌گذاری در حوزه‌ها و بازارهای جدید ورود می‌کنیم،به همت همه کارگران عزیز در خطوط تولیدی و پخش و انبارش داروها در سراسر کشور تولید و توزیع دارو را از اولین روز سال جدید و بدون تعطیلی شروع کرده‌ایم. 

از همه کارگران مدیران و همکاران خودم صمیمانه تشکر می‌کنم دست آنها را به گرمی می‌فشارم و تقاضا می‌کنم که در سال جدید با جدیت و همت و تلاش بیشتر شروع کنید.

اطمینان قلبی دارم که سال ۱۴۰۳ سالی تاریخ ساز برای مجموعه تیپیکو خواهد بود.