1402/12/17

حضور هیات آفریقایی در شرکت لابراتوارهای رازک

یک هیات آفریقایی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت لابراتوارهای رازک بازدید کردند

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ شرکت لابراتوارهای رازک میزبان یک هیات آفریقایی از کشور سنگال بود که با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان دامپزشکی به ایران آمده‌ و از ظرفیت‌های این مجموعه بزرگ تولیدی هم بازدید کردند.
 این دیدار با هدف توسعه روابط اقتصادی در حوزه داروهای دامی و انسانی، فروش دانش فنی و صادرات محصولاتی از شرکت داروسازی لابراتوارهای رازک صورت پذیرفت.
در این دیدار و بازدید طولانی و شش ساعته، این هیات سنگالی از خطوط تولیدی محصولات انسانی و دامپزشکی، آزمایشگاه‌ها و انبارهای داروسازی رازک بازدید کرد و مدیرعامل رازک گزارشی نسبتا مشروح از توانمندی‌ها و دستاوردهای رازک را به هیات سنگالی ارائه داد.
همچنین دکتر محمدمهدی خورشیدوند، مدیرعامل لابراتوارهای رازک طی نشستی، ضمن اشاره به نکاتی پیرامون روابط اقتصادی دو کشور و فرصت‌های تجاری فی‌مابین گفت: با عنایت به ظرفیت‌های بالقوه بسیار وسیع و متنوع برای همکاری بین دو کشور و منافع و علائق مشترک طرفین، چشم‌اندازی روشن و امید‌بخش در انتظار روابط ایران و سنگال است.
توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی، علمی با سنگال قطعا می‌تواند مفید به‌فایده برای دو کشور و افزایش همکاری‌ها باشد. 
 همچنین دکتر عادل حقیقی، سرپرست مرکز ملی تشخیص آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی سازمان دامپزشکی کشور در این بازدیدها حاضر بود و از برگزاری دوره‌های آموزشی دامپزشکی به هیات سنگالی خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ برگزاری این دوره‌های آموزشی از سوی سازمان دامپزشکی مفید واقع شود. وی گفت: ما آموزش و انتقال اطلاعات خواهیم داشت و در تمام حوزه‌ها با سنگال همکاری و برنامه‌ریزی‌هایی داریم که در دست اقدام است