1402/12/15

پارس دارو در جمع بنگاه‌های اقتصادی برتر وزارت کار

شرکت داروسازی پارس دارو موفق به کسب عنوان شرکت برتر و بهره‌ور و دریافت تندیس "سیمین صهبا" از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، همایش «بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره‌ور زیر مجموعه صندوق‌های بازنشستگی- صهبا» روز سه شنبه ۱۵ اسفند با حضور دکتر سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این همایش با ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی همایش، شرکت پارس دارو موفق به کسب عنوان شرکت "برتر و بهره‌ور" و دریافت تندیس "سیمین صهبا" شد.
تندیس و لوح تقدیر از شرکت پارس دارو به عنوان شرکت برتر و بهره‌ور را دکتر محمد احمدی مدیرعامل شرکت پارس دارو به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان این مجموعه از دکتر سید صولت مرتضوی وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی دریافت کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر که به امضای وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسیده، خطاب به مدیرعامل شرکت پارس دارو آمده است: به موجب ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی همایش "بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره ور زیرمجوعه صندوق‌های بازنشستگی - صهبا" مفتخر به کسب عنوان شرکت برتر و بهره‌ور و دریافت تندیس سیمین صهبا شده‌اید، این موفقیت را تبریک گفته و به پاسداشت تلاش و اهتمام ویژه به موضوع ارتقای عملکرد، این تندیس به جنابعالی به نمایندگی از هیات مدیره و کارکنان آن شرکت که در این همایش حضور دارید، اعطاء می‌شود.
لازم به ذکر است، بنگاه‌های اقتصادی برتر و بهره ور زیرمجوعه صندوق‌های بازنشستگی (صهبا) در راستای اقدامات برنامه تحولی و ابلاغیه مقام معظم رهبری «مدظله العالی» درخصوص سیاست های کلی نظام تأمین اجتماعی با هدف ارزیابی و مقایسه عملکرد اقتصادی و رقابت پذیر کردن بنگاه‌های اقتصادی زیر مجموعه صندوق های بازنشستگی برگزار شده است.