1402/12/15

کسب رتبه برتر ژلاتین کپسول ایران در همایش بنگاه‌های اقتصادی برتر وزارت کار

شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران منتخب صنعت تولید دارو در بین بنگاه‌های اقتصادی برتر شرکت‌های تابعه صندوق‌های بازنشستگی کشور در وزارت کار، تعاون و تامین اجتماعی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، صبح روز سه شنبه ۱۵ اسفند ماه، همایش "بنگاه‌های اقتصادی برتر صندوق‌های بازنشستگی تابعه وزارت کار" با حضور سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان کشوری در مجموعه هتل ارم برگزار شد.
شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران با توجه به عملکرد قابل توجه خود در تامین پوکه کپسول ژلاتینی و بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی کمیته علمی برگزاری همایش "صهبا"، موفق به کسب رتبه برتر و منتخب شرکت‌های تولید کننده دارو و فرآوردهای شیمیایی شد و با اهدا لوح و تندیس از دکتر رامین رمضانی کلمر، مدیر عامل شرکت، تقدیر به عمل آمد.
بر اساس گزارش معاونت رفاه و امور اقتصادی وزارت کار، تعداد ۷۲۰ شرکت از شرکت های تابع این وزارت، با بیش از ۵۰ شاخص اقتصادی از جمله تاثیر سود خالص، میزان وجه نقد عملیاتی نسبت به فروش، میزان ارزش افزوده نسبت به قیمت تمام شده، میزان درآمد صادرات به کل درآمد عملیاتی، بهره وری میزان دستمزد، میزان هزینه های سرمایه‌ای نسبت به درآمد عملیاتی و ... ارزیابی و بررسی شده اند.
گفتنی است، پیش از این نیز شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران توانسته است رتبه اول ارزیابی عملکرد در بین شرکت های تولید کننده هلدینگ تیپیکو را از آن خود کند.