1402/12/15

وزیر بهداشت از غرفه تیپیکو بازدید کرد

دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پیش از ظهر امروز از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین "تیپیکو" در همایش "پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع" بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو،نخستین همایش بین‌المللی «پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع» با دعوت از وزرای بهداشت کشورهای منطقه و جهان از صبح امروز به مدت دو روز  در تهران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.
در این همایش ملی وزرای بهداشت کشورهای قطر، کنیا، عربستان سعودی، قزاقستان، عمان، برزیل، پاکستان، مصر، سوریه، کوبا، تاجیکستان، هند، ازبکستان، لبنان، تونس، لیبی، عراق، کویت و افغانستان حضور دارند.
برگزاری جلسات توجیهی با سفرای این کشورها در ایران در ستاد ویژه راهبردی همایش، جهت هماهنگی‌های لازم در خصوص برنامه‌های همایش و کسب اطلاع از آخرین نتایج پیگیری‌ها، بخشی از برنامه‌های پیش از برگزاری همایش بوده است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت؛ در نخستین همایش بین المللی «پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع» جمعی از کارشناسان داخلی حوزه سلامت نیز در قالب چند پنل تخصصی سخنرانی می کنند، همچنین در حاشیه این همایش نمایشگاهی از دستاوردهای نظام سلامت کشور برپا خواهد شد.
در نخستین روز از برگزاری این همایش دکتر بهرام عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو از غرفه  شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین "تیپیکو" در همایش "پوشش همگانی سلامت با برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع" بازدید کردند.
همچنین غرفه تیپیکو با رویکرد معرفی محصولات و ایجاد فرصت صادراتی  در این نمایشگاه پذیرای تعدادی از سفرای کشورهای خارجی است.
انتهای پیام/