1402/11/29
با حکم مدیرعامل تیپیکو؛

دکتر احمدی سرپرست پارس دارو شد

با حکم دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو، دکتر محمد احمدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی پارس دارو منصوب و معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، صبح یکشنبه 29 بهمن ماه 1402، مراسم معرفی دکتر محمد احمدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت داروسازی پارس دارو در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر عقیل آرین نژاد، مدیرعامل و تعدادی از معاونین تیپیکو و داروسازی پارس دارو برگزار شد، ضمن تقدیر از دکتر سهیل سهیلی، دکتر محمد احمدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی پارس دارو معرفی شد.

دکتر عقیل آرین نژاد مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این جلسه، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، از دکتر سهیل سهیلی در مدت حضورشان در سمت مدیرعاملی شرکت داروسازی پارس دارو تقدیر و تشکر کرد.

وی از شرکت پارس دارو به عنوان یکی از شرکت‌های با سابقه و بزرگ داروسازی کشور نام برد و گفت: این برند خوشنام داروسازی همواره جایگاه مناسبی در صنعت دارویی کشور داشته است و جا دارد که با تلاش بیشتر جایگاه بالاتر و بهتری داشته باشد.

مدیرعامل تیپیکو از دکتر احمدی به عنوان یکی از نیروهای خوب شستا یاد کرد و گفت: با توجه به سابقه و رشته تحصیلی ایشان و نظر به اینکه از بازار و صنعت دارو شناخت خوبی دارند، انتخاب ایشان را به مدیریت شرکت پارس دارو به فال نیک می‌گیریم.

دکتر محمد احمدی سرپرست جدید مدیرعاملی شرکت پارس دارو نیز در این جلسه از حسن نظر و اعتماد دکتر آرین نژاد مدیرعامل تیپیکو تشکر کرد و گفت: بنده هم از قدردان زحمات دکتر سهیل سهیلی در پارس دارو هستم و حتما از نظرات و تجربیات ایشان استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه معتقدم کارها با کار تیمی پیش خواهد رفت، اظهار داشت: با کمک و همراهی نیروی انسانی مجرب و قوی و استفاده از نظر همکاران پارس دارو کارها را به بهترین شیوه به پیش خواهد رفت.

همچنین در این جلسه معاونین تیپیکو و شرکت پارس دارو نیز در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات دکتر سهیلی، برای دکتر احمدی آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب دکتر محمد احمدی به عنوان سرپرست مدیرعاملی شرکت پارس دارو قرائت و تقدیم وی گردید.