1402/11/03

نشست هم افزایی مدیرعامل تیپیکو با مدیران توزیع داروپخش

نشست هم افزایی مدیران شرکت توزیع داروپخش با دکتر عقیل آرین نژاد، مدیرعامل تیپیکو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، نشست هم افزایی مدیران شرکت توزیع داروپخش با دکتر عقیل آرین نژاد، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تأمین صبح روز دوشنبه دوم بهمن ماه 1402 برگزار شد.
دکتر آرین نژاد در این نشست با اشاره به اینکه تیم مدیریتی توزیع داروپخش بهترین تیم و قویترین رقیب در صنعت و در بین شرکت های پخش است، گفت: در مجموعه تیپیکو وجود شرکتی مانند توزیع داروپخش  با تیم مدیریتی و پرسنل توانمند نقطه امیدی است که با قرار گرفتن در تیپیکو، می توان با خیالی آسوده به سایر شرکت های زیر مجموعه پرداخت و وضعیت آنان را بررسی نمود.

وی در ادامه افزود: آثار انسجام کنونی توزیع داروپخش، چندین شرکت دیگر تیپیکو را نیز در بر می گیرد و انشالله دست به دست هم بتوانیم مشکلات شرکت هایی که دارای وضعیت نامناسبی هستند را رفع نماییم که البته این مشکلات علت های مختلفی دارد و جدا از عوامل مدیریتی مهمترین آن نقدینگی می باشد و همه شرکت‌های پخش در این صنعت با این مشکل دست به گریبان هستند و دغدغه اصلی تیپیکو نیز رفع این معضل می باشد. مشکل دیگر نیز عدم وجود مدیران توانمند است که بتوانند در راس باشند و خوشبختانه  توزیع داروپخش از این قاعده مستثنی بوده و بعنوان بازوی کمکی هلدینگ تیپیکو، امیدوار هستیم با این تیم مدیریتی و با همین قدرت و توان توزیع داروپخش را به پیش ببریم.

دکتر آرین نژاد بطور ویژه از توزیع داروپخش در نحوه و چگونگی برگزاری سمینار سراسری سالانه فروش قدردانی نمود و گفت: اکثر شرکت‌های پخش سمینارهای خود را برگزار کرده اند و این شرکت نیز می بایست  تا پایان سال سمینار خود را برگزار نماید  و این قدر تعامل و همکاری این شرکت با تیپیکو جای تقدیر و تشکر دارد. لذا باید به منظور ایجاد انگیزه دو چندان در بین همکاران برای فراهم نمودن شرایط مناسب تر و مساعدتر در سال جدید انشالله  در سمیناری که برگزار خواهد شد از عملکرد خوب همکاران برتر نیز قدردانی خواهد شد.
ایشان شرایط خوب داروپخش را نوید بخش سالی خوب برای مجموعه در سال پیش رو ارزیابی نمود و گفت: اصلاحات و دقتی که این شرکت در خرید و فروش و اصلاح سبد دارو و وضعیت وصول و وضعیت مالی دارد، اطمینان دارم شرایط بسیار خوبی را خواهد داشت و انشالله بتوانیم شرکت‌هایی که ضعیف  کار کردند را ارتقا دهیم و هر چه بیشتر سبد گروه را تقویت کنیم که توزیع داروپخش را در فروش بهتر یاری نمائیم.

در ادامه این نشست علی مقدسی راد، مدیر عامل شرکت توزیع داروپخش ضمن تبریک ولادت با سعادت امام جواد (ع)، ولادت حضرت علی اصغر (ع) ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر و مصادف شدن این اعیاد با نشست توزیع داروپخش را به فال نیک گرفته و گفت: با افتخار اعلام می کنم که توزیع داروپخش به دور از هرگونه حاشیه در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و عملکرد شرکت در سه ماهه پایانی سال با خرید، فروش و وصول با کیفیت همراه بوده و بی شک این امر برگرفته از نیروی انسانی توانمند می باشد.
وی گفت بهترین کادر مدیریتی را در سطوح مختلف و در بین رقبا داریم و این ادعا برگرفته از تجربه، تخصص و به دور از حاشیه بودن همکاران در این شرکت است و اکثر همکاران ما با سابقه بیش از ده تا بیست سال تجربه به خصوص تجربه فعالیت در شرکت های زیرمجموعه تیپیکو و کار در همه سطح ها و براساس شایستگی و توان مدیریتی انتخاب شده اند.
امیدواریم در سال آینده با این تیم توانمند، با فاصله معناداری رقبا را پشت سر بگذاریم و با حضور گرم و حمایت های مدیریت جدید شرکت سرمایه گذاری داروئی تأمین از تجربه های خوب و گران بهای ایشان نیز بهره مند گردیم و بتوانیم گام بزرگی برای شرکت توزیع داروپخش و تیپیکو برداریم.  
مدیرعامل توزیع داروپخش در صوص عملکرد شرکت افزود: ما تنها شرکتی هستیم که می توانیم بیش از ۱۰۰ میلیارد فروش برای کارخانجات و سایر شرکت ها ایجاد کنیم و وضعیت نقدینگی شرکت روز به روز در مسیر بهتر شدن است و کیفیت فروش نسبت به سال گذشته بسیار متفاوت شده است و از خرید گرفته تا وصول بر مبنای مهندسی مالی تصمیم گیری می شود و به همه ویژگی های فروش با کیفیت توجه شده و این یعنی فروش پایدار، همچنین مهندسی کالا را در سطح تامین کننده و کالا برنامه ریزی کردیم که این امر موجب بهبود و عملکرد مطلوب شرکت گردید.
 وی در پایان افزود: در مهندسی سبد کالا از تعداد ۲۱۲ تامین کننده، تعداد ۵۲ شرکتی که کمتر از نیم درصد  فروش را تشکیل می داد و نیاز به صرف بیش از حد وقت همکاران بود، حذف گردید و تعداد ۸ شرکت معتبر  و با کیفیت به تعداد تامین کنندگان شرکت افزوده شد.