1402/10/24

دومین نمایشگاه سلامت بنیان با حضور شرکت های دانش بنیان تیپیکو افتتاح شد

، شرکت های تابعه سرمایه گذاری دارویی تامین در دومین نمایشگاه سلامت بنیان به ارائه توامندی ها و محصولات دانش بنیان خود پرداختند.

دومین نمایشگاه سلامت بنیان با حضور شرکت های دانش بنیان تیپیکو افتتاح شد
 
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شرکت های تابعه سرمایه گذاری دارویی  تامین در دومین نمایشگاه سلامت بنیان (محصولات دانش بنیان در حوزه غذا، دارو و تجهیزات پزشکی) به ارائه توامندی ها و محصولات دانش بنیان خود پرداختند.
این نمایشگاه به میزبانی سازمان غذا و دارو و با حمایت سازمان توسعه تجارت، معاونت اقتصادی وزارت خارجه و اتاق بازرگانی و با هدف گردآوری تولیدکنندگان و صادرکنندگان داخلی و بازرگانان، سرمایه‌گذاران و هیات های خارجی و با حضور 89 شرکت دارویی از شرکت های دانش بنیان تولیدی دارو، 72 شرکت تجهیزات پزشکی و 12 شرکت مکمل ها و فراورده های طبیعی در محل مصلای امام خمینی(ره) افتتاح شد.
 
شرکت های دانش بنیان تابعه تیپیکو در بخش دارویی به معرفی توانمندی های خود و شناسایی مشتریان جدید در راستای توسعه بازار و گشایش کشورهای جدید برای صادرات مذاکره می نمایند. 
برگزاری کارگاه رفع موانع تولید محصولات دارویی در ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۴ دی ماه، رفع موانع تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز دوشنبه، مدل کسب و کار شرکت‌های دانش بنیان جهت تولید محصولات استراتژیک در ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ روز دوشنبه، تسهیل در امور بانکی و گمرکی شرکت‌های حوزه سلامت بنیان در ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷:۳۰ روز دوشنبه و همچنین الزامات توسعه صادرات محصولات سلامت بنیان در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز سه شنبه از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.
دومین دوره نمایشگاه سلامت بنیان در روز‌های یکشنبه تا سه شنبه ۲۴ تا ۲۶ دیماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پذیرای علاقه‌مندان است.