1402/10/19

مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر معرفی شد

دکترعلیرضا دبیر سیاقی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت داروسازی اکسیر عصر روز دوشنبه 18 دیماه معرفی شد.

 
 به گزارش روابط‌عمومی تیپیکو؛ دکترعلیرضا دبیر سیاقی به عنوان مدیرعامل شرکت داروسازی اکسیر عصر روز دوشنبه 18 دیماه معرفی شد. 
دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو در ابتدای این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام شده در شرکت داروسازی اکسیر اظهار گفت: کار کردن در شهرستانها سختی و مشکلات مختص به خود را دارد و از تجربیات دکتر غلامی استفاده خواهد شد. 
سرپرست تیپیکو اظهار داشت: دکترعلیرضا دبیر سیاقی تجربه زیادی در صنعت دارو دارد و قطعا با حضور ایشان رشد و تحول در شرکت داروسازی اکسیر ادامه می یابد. 
دکتر سامان غلامی مدیر عامل سابق شرکت داروسازی اکسیر در این مراسم با تشکر از تلاش‌های کارگران و همکاران مجموعه اکسیر گفت: تولید برخی از داروهای این شرکت علیرغم سود بسیار کم برای تامین سلامت جامعه قطع نشد ، تامین سلامت مردم در اولویت گرفت که این موضوع سبب برکت در کار شد و شرکت در حال حاضر توانست به این جایگاه کنونی برسد. 
دکتر علیرضا دبیر سیاقی مدیر عامل جدید شرکت داروسازی اکسیر در این مراسم با تقدیر از اعتماد مدیران تیپیکو گفت: برای ادامه راه موفقیت آمیز و روند رو به رشد شرکت به کمک همه عزیزان از جمله دکتر غلامی نیاز داریم. 
وی افزود: مشی بنده استفاده از تمام ظرفیتها و توانایی هایی شرکت خواهد بود و در این راه از همه توان نیروهای متخصص استفاده خواهد شد. 
این مراسم با حضور دکتر عقیل آرین نژاد عضو موظف هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد تیپیکو برگزار شد.
دکترعلیرضا دبیرسیاقی دارای مدرک تحصیلی دکترای تخصصی فارماسیوتیکس و عضو هیات علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی است
از سوابق کاری دکتر دبیرسیاقی می‌توان به مدیرعاملی شرکت داروسازی تولید دارو، مدیرعاملی شرکت داروسازی کوثر، عضو هیات مدیره شرکت داروسازی امین، مدیرعاملی شرکت داروسازی فناوری‌های نوین دارویی آتیه (فندا)، مدیرعاملی شرکت پرنیان دارو و مشاور تعدادی از شرکت‌های داروسازی مانند لابراتوارهای رازک، جابرابن‌حیان، راموفارمین، اسوه و غیره اشاره کرد.

گزارش تصویری