1402/10/14

پیام تسلیت دکتر عطار در پی حادثه تروریستی کرمان

دکتر حسین عطار ضمن محکومیت اقدام تروریستی در شهر کرمان به شهادت رسیدن زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های داغ دار و عموم مردم شریف ایران تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن محکومیت اقدام تروریستی در شهر کرمان به شهادت رسیدن زائران مزار شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های داغ دار و عموم مردم شریف ایران تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا


شهادت غریبانه دهها نفر از زائران عزیز و مظلوم مرقد پاک سردار دلها در روزی که زمین و زمان معطر به عطر حضرت صدیقه شهیده سلام الله علیها بود دلهای امت اسلام را درسوگ و ماتم نشاند.
این جنایات نشان از درماندگی رژیم موقت و مستأصل صهیونیستی در صحنۀ نبرد و عجز در میدان مبارزه و ترس از گسترش نام و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقۀ است و این گونه اقدامات تروریستی را به منظور پاک کردن راه نورانی و ضد استکباری و ضد صهیونیستی شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و برای جبران شکست غیر قابل ترمیم عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی می باشد.
این ترورها و جنایت های وحشیانه به طور قطع پایه های سست خانۀ عنکبوتی رژیم صهیونیستی و تروریست های قاتل را ویران تر از قبل و آن را به پرتگاه سقوط نزدیک تر می نماید.
حادثه تروریستی امروز در استان کرمان که صدها انسان بی گناه را به خاک و خون کشید موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.
اینجانب این مصیبت را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده های داغ دار و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای شهدای گرامی رحمت الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می نمایم.
شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین با شهیدان پیمان میبندد که در راه اقتدار کشور و در راستای ماموریت خطیری که در تامین داروی مورد نیاز کشور دارد، به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش نماید.


دکتر حسین عطار
سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین