1402/10/13
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت سردار دلها انجام شد:

برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری متنوع در تیپیکو

همزمان با سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و چهارمین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد قاسم سلیمانی، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری برای گرامیداشت این روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، شورای فرهنگی شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین 13 دیماه 1402 و همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر و همچنین چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی، برنامه هایی در قالب نمایشگاه عکس شهدای مقاومت، تقدیر از بانوان همکار و مسابقه با موضوع ولادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر و همچنین برپایی ایستگاه صلواتی، برگزار کرد.

در این مراسم‌ها که با حضور حضور دکتر بهروز براتی سده، رئیس هیئت مدیره، دکتر عقیل آرین نژاد، عضو موظف هیئت مدیره، معاونان، مدیران و کارکنان تیپیکو برگزار شد، ابتدا از همکاران خانم شاغل در شرکت طی مراسمی تقدیر شد و سپس به قید قرعه به نفرات شرکت کننده در مسابقه با موضوع روز مادر، جوایزی اهدا شد.

دکتر براتی در این مراسم ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) گفت: این برنامه ها با دو رویکرد محتوایی ترویج و گسترش ارزش‌های مادری و معرفی و شناخت ویژگی‌های حضرت زهرا (س) به عنوان الگوی زن امروز برگزار شد.

در حاشیه این برنامه ها نیز نمایشگاهی با موضوع عکس شهدای مقاومت برپا شد. در دیگر برنامه این روز ایستگاه صلواتی در جلوی درب ورودی شرکت برپا شد و از میهمانان و عابران پذیرایی بعمل آمد.
انتهای پیام/

 
 

گزارش تصویری