1402/10/12

هم افزایی حداکثری تیپیکو و بانک رفاه کارگران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین سه شنبه مورخ 12دی 1402امضا شد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، در راستای تحقق اهداف شعار سال "مهار تورم، رشد تولید" و با هدف حمایت از رونق تولید، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک رفاه کارگران و شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین سه شنبه مورخ 12دی 1402امضا شد.

دکتر حسین عطار سرپرست و عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین ضمن تشکر از برنامه ریزی و همکاری مجموعه بانک رفاه گفت: حمایت‌های بانک رفاه کارگران ازتیپیکو و شرکت‌های زیرمجموعه بسیار ارزشمند و تعیین‌کننده است و بنده به سهم خود از این حمایت‌های بی‌شائبه و بی‌دریغ تشکر می‌کنم.

وی افزود: حوزه دارو حوزه راهبردی کشور است و دارای حسایت بالایی است و سی در صد بار داروی کشور روی دوش مجموعه بزرگ تیپیکو است. سازمان غذا و دارو بالاترین استاندارد های دارویی دنیا را اجرا می‌کند و با توجه به شرایط تحریمی، ما باید تمامی ابزار و ماشین الات و مواد اولیه مورد استفاده با کیفیت بالا را تهیه کنیم تا اجازه تولید داشته باشیم و این موضع باعث می شود بهای تمام شده برای تیپیکو خیلی گران تمام شود، و این بهایی است که بابت کیفیت می پردازیم.

دکتر عطار افزود: داروسازی به دلیل دانش فنی بالایی که دارد سخت ترین حوزه تولیدی می باشد. تامین منابع مالی بسیار مهم است و اگر بموقع تامین نشود، منجر می شود مواد اولیه دیر خریداری شود وتولید متوقف و باعث کمبود دارویی در کشور می شود.

سرپرست و عضو هیئت مدیره تیپیکو تاکید کرد: بانک ها با توجه به مسئولیت اجتماعی که دارند باید حمایت ویژه ای از شرکت های دارویی داشته باشند تا سلامت مردم دچار خللی نشود.

  دکتر اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشست امضای تفاهمنامه بانک رفاه و تیپیکو گفت : بدون شک توسعه همکاری‌های این بانک و تیپیکو ارزش افزوده بالایی برای کشور و سودآوری ارزشمندی برای کارگران و بازنشستگان به همراه دارد.
وی افزود: بانک رفاه کارگران مزین به نام "کارگران محترم" و متعلق به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی است و ما متعهد هستیم که خدمات مناسبی به این عزیزان ارائه کنیم.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: از چندین شرکت زیرمجموعه تیپیکو بازدید داشتم و خوشبختانه پتانسیل خوبی دارند و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای بسیاری در شرکت تیپیکو وجود دارد و بانک رفاه کارگران اعلام آمادگی برای همکاری می نماید.

  دکتر اسماعیل لله گانی افزود : هلدینگ دارویی تیپیکو علاوه بر  بحث مالی که دارد، ماموریت تامین بخش مهمی از سلامت کشور را دارد و باید از همه جهات تقویت شود. بانک رفاه کارگران می تواند در خصوص بحث های مالی به هلدینگ های زیرمجموعه شستا مشاوره بدهد، زیرا اگر ابعاد مالی درست درنظر گرفته شود می تواند زمینه ساز عملکرد مطلوب سایر قسمت ها وگسترش ابعاد فنی شرکت شود.

وی در پایان گفت: انشالله با امضای این تفاهم نامه تعاملات بانک رفاه و شرکت های زیر مجموعه تیپیکو به بالاترین سطح برسد، بانک رفاه در خصوص تامین مالی راه اندازی خطوط تولید دارو در کشورهای دیگر و صادرات اعلام آمادگی می نماید.

شایان ذکرست این تفاهم نامه با حضور معاونان بانک رفاه کارگران و دکتر عقیل آرین نژاد، عضو هیئت مدیره و دکتر مهرزاد شیرازی، معاون مالی پشتیبانی تیپیکو و در محل ساختمان مرکزی بانک رفاه به امضا طرفین رسید.


انتهای پیام/

گزارش تصویری