1402/09/29

معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از شرکت های توفیق‌دارو کارخانجات داروپخش بازدید کرد

دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری از شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو و کارخانجات داروپخش بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری سه شنبه 28آذر 1402 از کارخانجات داروپخش و شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو بازدید کرد.
دکتر حمیدی، معاونت نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان شستا و معاونین مربوطه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین در این بازدید از بخش های تحقیق و تولید، کنترل کیفیت، داروهای نوین بیولوژیک، فنی مهندسی و آزمایشگاه ها بازدید کردند و متخصصان وکارشناسان شرکت دانش بنیان توفیق دارو توضیحات لازم ارائه کردند.
در ادامه دکتر مشایخ و هیات همراه با حضور در شرکت کارخانجات داروپخش، ضمن جلسه مشترک با مدیران ارشد این شرکت از آزمایشگاه ها و خطوط تولید بازدید کرد.
دکتر جواد مشایخ، معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری در حاشیه این بازدید گفت:  که کلیه ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان در خدمت مجموعه‌های دارویی دانش‌بنیان است. این موضوعات شامل اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه، اعتبار مالیاتی سرمایه‌گذاری و همین‌طور ترک تشریفات مناقصه برای تولید بار اول محصولات دانش‌بنیان است.
وی افزود: از نگاه ما شرکت های تیپیکو  معتبر هستند و من ارتباطی بسیارخوبی میان شرکت های تیپیکو دیدم که این نشان‌دهنده‌ی یک دوی امدادی است که هر کسی، نقش خودش را انجام می‌دهد، و این کاملا قابل مشاهده و ارزشمند است.
انتهای پیام/

گزارش تصویری