1402/02/19

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از غرفه تیپیکو بازدید کرد

دکتر سید صولت مرتضوی از غرفه تیپیکو واقع در پنجمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای صادراتی ایران اکسپو بازدید کرد.

 
به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر سید صولت مرتضوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز(نوزدهم اردیبهشت‌ماه 1402)  از غرفه شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین مستقر در  پنجمین نمایشگاه بین المللی دستاوردهای صادراتی ایران بازدید کرد. 
در این بازدید که میرهاشم موسوی رییس سازمان تامین اجتماعی و جمعی از معاونان همراه وزیر تعاون بودند اقدامات شرکت های دارویی عضو تیپیکو، توسط دکتر نکوئی نیا مدیر عامل برای حاضران تبیین شد.
دکتر سید صولت مرتضوی همچنین در خلال صحبت‌هایش از حمایت همه جانبه از شرکت‌های دارویی تابعه تیپیکو خبر داد و گفت: در راستای رشد تولید به صورت همه جانبه از این واحدها حمایت می شود.
دکتر منصور نکوئی نیا مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین «تیپیکو» در خلال این بازدید با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه صادرات  دارویی اظهار داشت: برنامه ریزی منسجمی برای توسعه صادرات محصولات دارویی در تیپیکو انجام شده است.
وی افزود: تعداد زیادی از محصولات دارویی با کیفیت قابلیت صادرات دارند و قطعا در صورت همکاری لازم ارز آوری خوبی برای شرکتهای قابل پیش بینی است.
نکویی نیا با اشاره به اینکه تولید بومی داروهای که تاکنون وارد می شدند نیز از دیگر برنامه های تیپیکو است، ادامه داد: ظرفیت بسیار خوبی برای تولید داروهای جدید در تیپیکو ایجاد شده و خبرهای خوبی از این حوزه در آینده نزدیک اطلاع رسانی می‌شود، استقبال از داروهای ایرانی فراتر از تصور است و داروی ایرانی مشتریان زیادی دارد.

گزارش تصویری