1401/12/09

نشست مشترک توفیق دارو با پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران

شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو، در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت، جلسه‌ای مشترک با پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.


 به گزارش روابط عمومی تیپیکو، اسفندماه 1401 شرکت تحقیقاتی و مهندسی توفیق دارو، در راستای ارتباط دانشگاه با صنعت، جلسه‌ای مشترک با پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دکترسید داورسیادت مدیرعامل، معاونان و مدیران مربوطه در اتاق کنفرانس این شرکت برگزار کرد.
 در این نشست ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک میان شرکت تحیقیقاتی و مهندسی توفیق دارو با پژوهشگاه غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران بمنظور تولید محصولات مشترک و انتقال دانش گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.
این نشست با حضور دکتر افشین استوار رئیس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم ، دکتر ندا مهرداد معاون تحقیقات و فناوری پژوهشگاه، دکتربیژنی و دکتر مهدوی برگزار شد.
پژوهشگاه علوم غدد و متابوليسم دانشگاه علوم پزشكی تهران كار خود را از سال 1372 در زمينه علوم پايه و بالینی در بيمارستان دكتر شريعتی تهران آغاز نمود. اين پژوهشگاه از سال 1379 به عنوان قطب علمی پژوهشی غدد درون‌ريز و متابوليسم شناخته و به دليل تلاش های ارزنده در زمينه ديابت و استئوپروز، در سال 1385 به عنوان همكار سازمان بهداشت جهانی برگزيده شد. در پایان این نشست رئیس و معاونین پژوهشگاه غدد و متابولیسم از واحد های تحقیقاتی و تولیدی توفیق دارو بازدید کردند.