1401/12/09
مدیرعامل شستا در سفر به ساری؛

از طرح های توسعه‌ای شرکت آنتی بیوتیک سازی ایران حمایت می کنیم

مدیرعامل شستا گفت: در شستا از طرح‌های توسعه‌ای استقبال می‌کنیم و اگر لازم باشد در خصوص سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز آماده همکاری هستیم.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با حضور در شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران ضمن بازدید از خط تولید این شرکت، از نزدیک در جریان آخرین فعالیت‌های این مجموعه قرار گرفت.
مدیرعامل شستا در حاشیه این بازدید اقدامات و پیشرفت‌های شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران را قابل‌توجه خواند و گفت: شستا این آمادگی را دارد که در اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بهسازی واحدهای تولیدی اقدامات و کمک‌های لازم را ارائه دهد.
وی افزود: در شستا از طرح‌های توسعه‌ای استقبال می‌کنیم و اگر لازم باشد در خصوص سرمایه‌گذاری‌های جدید نیز آماده همکاری هستیم.
بابایی نماینده مردم شریف ساری در مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن ابراز خوشحالی از حضور مدیرعامل شستا از اقدامات خوب و متعهدانه تیم مدیریتی و کارکنان این شرکت تقدیر کرد . وی شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران را شرکتی مهم و پیشرو در صنعت دارویی کشور، عنوان نمود و حمایت‌های مجموعه شستا برای ایجاد طرح‌های توسعه استقبال کرد.
موسوی مدیرعامل شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران در این دیدار، مشروحی از فعالیت‌ها و اقدامات شرکت آنتی‌بیوتیک سازی ایران در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری نسبت به اهمیت تولید و قطع وابستگی به خارج، روند پیشرفت شرکت در سال‌های اخیر، طرح‌های توسعه‌ای شرکت و چشم‌انداز شرکت در جهت توسعه پایدار، ارائه و بیان نمود.