1401/10/07

تفاهم‌نامه همکاری لابراتوارهای رازک با مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت نهاد ریاست جمهوری

در جریان بازدید مدیران ارشد گروه‌های دارو، سلامت و کشاورزی معاونت امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از لابراتوارهای رازک، مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین دو مجموعه منعقد شود.

به گزارش روابط عمومی  تیپیکو؛ پنجم دی‌ماه 1401مدیران ارشد گروه‌های دارو، سلامت و کشاورزی معاونت امور زیستی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، با هدف آشنایی با زیرساخت‌ها، جهت همکاری‌های بین‌المللی، از خطوط تولید محصولات دامی و انسانی شرکت لابراتوارهای رازک بازدید کردند.
معاونان و مدیران واحدهای اجرایی و طرح و توسعه رازک، ضمن معرفی ظرفیت‌های این شرکت، اقدامات و برنامه‌های آتی تدوین شده در حوزه رویکرد راهبردی توسعه کسب و کار را تشریح نمودند.
مدیران ارشد مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری نیز پس از بازدید از خطوط تولیدی، ضمن ابراز خرسندی از توانمندی‌های موجود در شرکت رازک، آمادگی نهاد را در خصوص تسهیل در برقراری ارتباط با شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی اعلام نموده و در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین دو مجموعه در قالب ایجاد شبکه ارتباطی در جهت تأمین و انتقال دانش فنی تولید محصولات فناورانه و دانش بنیان، تولید تحت لیسانس محصولات معتبر خارجی، سرمایه گذاری مشترک در تولید و لانچ محصولات ارزشمند و توسعه صادرات محصولات به کشور‌هایی از قبیل روسیه و کشورهای حوزه CIS، منعقد شود.