1401/10/28
دکتر شفیعی مدیرعامل لابراتوارهای رازک؛

لزوم بکارگیری دانش نخبگان برای پیشرفت صنعت دارویی کشور

دکتر احمد شفیعی مدیرعامل شرکت لابراتوارهای رازک در حاشیه بازدید دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه جندی شاپور بر لزوم بکارگیری دانش نخبگان برای پیشرفت صنعت دارویی کشور تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو؛ صبح روز 27 آذرماه 1401 با مساعدت مدیرعامل لابراتوارهای رازک، تور یک ‌روزه بازدید دانشجویان ترم یازدهم دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از این شرکت برگزارشد. دانشجویان از سایت جدید و مدرن تولید جامدات انسانی، ویال‌های تزریقی دامپزشکی، آزمایشگاه‌های کنترل کیفیت و بخش آب‌ساز رازک بازدید کردند.
دکتر شفیعی مدیرعامل لابراتوارهای رازک در حاشیه این بازدید گفت:  ارتباط دانشگاه و صنعت باید پیش از پیش افزایش یابد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور پیشرفت‌های چشمگیری در صنعت داروسازی کشور حاصل شود.
وی در خصوص برنامه بازدید دانشجویان داروسازی از مجموعه رازک افزود: این بازدیدها به هدف آشنایی دانشجویان به‌عنوان فعالان صنعت دارویی کشور با تلاش‌های متخصصان و کارکنان مجموعه‌های دارویی و در جهت رفع موانع تولید و تامین نیاز جامعه سلامت است.
دکتر شفیعی با استقبال از برنامه میزبانی از دانشجویان گفت: همکاران ما در رازک طی هفته‌های گذشته میزبان دانشجویانی از دانشگاه‌های شهید بهشتی و تهران بودند و امروز هم میزبان دانشجویان داروسازی دانشگاه جندی شاپور هستیم. و در این بازدیدها مدیریت اجرایی، مسئول فنی داروهای انسانی و داروهای دامپزشکی و مدیران آزمایشگاه‌های شرکت با همراهی دانشجویان، ضمن معرفی ظرفیت‌های شرکت به سوالات آنان هم پاسخ می‌دهند.
مدیرعامل رازک در پایان گفت: این بازدیدها در راستای سیاست هلدینگ تیپیکو و به جهت سوق دادن فعالیت‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها برای رفع مشکلات صنعت، بکارگیری دانش نخبگان کشور برای ارتقاء و پیشرفت صنعت دارویی کشور و انتقال تجربیات صنعتی به دانش آکادمیک دانشجویان انجام می‌شود.