به گزارش امور رسانه ای تیپیکو؛ کتاب استاندارد ISO 26000:2010 راهنمای مسئولیت اجتماعی که زیر نظر دکتر سعیدرضا رحم دار گردآوری شده بود، در امرداد ماه 1395 انتشار یافت.

این کتاب با همکاری تیم مترجمان متشکل از محمد فرزین نیا (مدیر تعالی و مشاور هیات مدیره شرکت اوزان)، سعید رمضانی و علی بهنام (رئیس هیات مدیره و عضو هیات مدیره شرکت بیکران راهکار سعادت) و زیر نظر دکتر سعیدرضا رحم دار (مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت اوزان) به زیور طبع آراسته شده و وارد بازار شده است. کتاب به جنبه های مختلف روندهای اخیر در مسئولیت اجتماعی شرکت ها و موسسات، نقش دولت ها، رابطه و ویژگی های بین سازمانی و ... می پردازد  و تعریفی از مبانی نظری مسئولیت های اجتماعی بدست می دهد. در بخشی از متن آن امده است: سازمان های سراسر جهان و ذی نفعان آن ها، بطور روزافزونی نسبت به ضرورت ها و منافع، رفتار مسئولانه اجتماعی پیدا کرده و آگاه می شوند... هدف از طرح مقوله مسئولیت های اجتماعی، در اصل پیدا کردن نقش خود و مشارکت کردن در توسعه پایدار است.

ناشر کتاب، انتشارات پیوند مهر با همکاری نکویان؛ و نوبت اول چاپ در تیراز یک هزار نسخه وارد بازار شده است.

شایان ذکرست که در پی انتشار کتاب، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، طی نامه ای از دکتر رحم دار بخاطر انتشار کتاب و نقش بسزای افزایش دانش علمی در ارتقای سلامت مردم تشکر کرد.

شرکت اوزان یکی از شرکت های تابعه تیپیکو است؛ جا دارد ابتیاع و خواندن این کتاب را به همگان توصیه کنیم و صمیمانه انتشار آن را به همکاران پر تلاش خود در شرکت اوزان و دکتر سعیدرضا رحم دار تبریک بگوئیم.

پایان پیام