1401/03/26

دو انتصاب در معاونت‌های تی‌پی‌کو

از چابک‌سازی و استراتژی فعال استقبال کنیم

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ آئین معارفه دو تن از معاونان تی‌پی‌کو با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد.

دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل تی‌پی‌کو در ابتدا با اشاره به فعالیت‌های ارزنده دکتر علیرضا یکتادوست و دکتر امیرحسین حاجی‌میری، اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت‌ها و دانش تئوریک این دو همکار تی‌پی‌کو در پست‌هایی دیگر بهره‌مند خواهیم شد.

سپس ایشان دکتر محسن منشدی را به‌عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی و دکتر ژاله روشن‌بخت را به‌عنوان سرپرست معاونت نظارت بر زنجیره تامین معرفی کردند.

دکتر نکویی‌نیا، درباره انتظارت خود گفت:

در مدتی که در این مجموعه حضور دارم، به‌عینه لمس کرده‌ام که همکاران ما دلسوزانه کارهای خودشان را انجام می‌دهند چون همه می‌دانند که با بخش سلامت جامعه سر و کار دارند.

وی گفت: باید از زحمات نفرات قبلی تشکر کرد و من امیدواریم خداوند توفیق دهد و ما با موج مثبتی که به‌وجود آمده، هم در چابک‌سازی امور قدم‌هایی سازنده برداریم و هم با صیانت از امانت‌هایی که به دست‌مان سپرده‌اند، به وظایف‌مان هم به‌خوبی عمل کنیم.

مدیرعامل تیپیکو در ادامه افزود: من امیدوارم با اصلاح برخی استراتژی‌ها و همگامی شرکت‌ها در تبیین آن و شتاب بخشیدن به رشد و پیشرفت در شرکت‌های گروه، به‌زودی هم تغییرات رو به جلو را شاهد باشیم و هم تی‌پی‌کو را قدرتمندتر از قبل ببینیم. پیشرفت این مجموعه در پیشرفت و فراهم‌آوری امنیت و سلامت جامعه نقش‌آفرین است و خدایی نکرده بحران آن، صنعت را دچار بحران خواهد کرد.

پس از سخنان مدیرعامل، دکتر منشدی هم گفت:

از اعتماد همکاران محترم سپاسگزارم و چابک‌سازی را مترادف با نظارت و پایش و برنامه‌ریزی درست می‌دانم. ما از صفر شروع نمی‌کنیم در تدوین استراتژی‌ها با رویکرد به بهبود بیشتر فرآیندها حرف‌هایی برای گفتن داریم. امروز در موج جدید جهانی ناظریم که متاورس دارد کارآیی‌های خود را نشان می‌دهد و قطعا روی نظام دارویی هم اثر خواهد گذاشت. پس به آینده نگاه کنیم و دیدمان رو به جلو باشد.

همچنین دکتر روشن‌بخت نیز با قدردانی از اعتمادی که به ایشان شده، اظهار امیدواری کرد که تغییرات به نفع مجموعه تی‌پی‌کو و صنعت باشد.

دکتر روشن‌بخت افزود:

چیزی که مرا ترغیب به پذیرش این مسئولیت کرد وسعت اثربخشی تی‌پی‌کو روی صنعت دارویی کشور بود. ما فقط برای شرکت‌های این مجموعه کار نمی‌کنیم، هنر ما باید آن‌جایی نمود یابد که بتوانیم از موقعیت‌های سخت، فرصت‌هایی بهتر برای گروه دارویی تامین و صنعت داروسازی کشور فراهم آوریم.

پایان پیام