به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ خبرگزاری ایسنا روز گذشته (شانزدهم اسفندماه 1398) گفت‌و‌گوی اختصاصی با دکتر پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو را روی خروجی خود قرار داد.

در این گفت‌وگو عنوان شده است:

در هفته‌ای که سپری شد، روزانه ۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده سطوح تحویل شهرداری تهران داده‌ایم و همچنین روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار لیتر ضدعفونی‌کننده برای سایر مراکز و مکان‌های عمومی ارسال کرده‌ایم.

مدیرعامل هلدینگ دارویی تامین از تهیه بیش از ۳۰۰ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده در یک هفته اخیر خبر داد.

پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در هفته‌ای که گذشت، ما بیش از ۳۰۰ هزار لیتر انواع مواد ضدعفونی‌کننده به مراکز مهم عمومی تخصیص داده‌ و ارسال کرده‌ایم.

 

روزانه ۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح فقط به شهرداری تهران و روزانه بیش از ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده دست برای سایر مراکز عمومی و بیمارستان‌ها تامین و ارسال کرده‌ایم.

 

وی با اشاره به این‌که مجموعه تی‌پی‌کو از اسفند ماه برای رفع نیازهای پیشگیرانه از ویروس کرونا درگیر بوده، ادامه داد: این موضوع از آغاز همین هفته‌ای که گذشت وارد فازی جدید شده است.

 

شرکت‌های پخش ما، داروپخش، اکسیر و هجرت، تا پایان تعطیلات نوروزی و رفع کامل ویروس آلوده‌کننده کرونا (کووید ۱۹) تعطیل نیستند و به تمامی مراکز درمانی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

فرهت افزود: در هفته‌ای که سپری شد، روزانه ۲۰ هزار لیتر مایع ضدعفونی‌کننده سطوح تحویل شهرداری تهران داده‌ایم و همچنین روزانه ۳۰ تا ۴۰ هزار لیتر ضدعفونی‌کننده برای سایر مراکز و مکان‌های عمومی ارسال کرده‌ایم.

مدیرعامل تی‌پی‌کو همچنین افزود: در همین مدت، روزانه حدود ۲۰ تا ۳۰ هزار لیتر ژل و مواد ضدعفونی کننده دست هم به بیمارستان‌ها تحویل داده‌ایم که تمام محصولات ارائه شده تاییدیه وزارت بهداشت را نیز دارد و قطعا این روند تا پایان تعطیلات نوروزی و هر اندازه که مورد نیاز مراکز درمانی باشد، از طرف شرکت‌های پخش ما تامین خواهد شد.

پایان پیام