به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ دکتر پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو گفت: بعد‌از تولید روزانه ۲۱ هزار لیتر ضدعفونی‌کننده دست، ظرفیت تولید روزانه ۵۰ هزار لیتر ضدعفونی‌کننده سطوح نیز در تی‌پی‌کو ایجاد شده است.

مدیرعامل تی‌پی‌کو افزود: حساسیتی بالا به کروناویروس در تمامی مجموعه‌های تولید مواد اولیه ما ایجاد شده و سطح آمادگی ما هم‌اکنون به گونه‌ای است که فقط در یکی از شرکت‌هایمان (کلرپارس) می‌توانیم روزانه ۵۰ هزار لیتر پاک‌کننده و مواد ضدعفونی‌کننده سطوح برای تمامی مراکز از جمله بیمارستان‌های کشور و یا شهرداری‌ها (جهت ضدعفونی کردن اماکن عمومی، متروها و ...) تولید کرده و فوراً به محل ارسال کنیم.

این مواد را می‌توان با یک تماس ساده (با شماره ۰۴۱۳۶۳۰۱۰۶۴) از سوی کلیه مراکز که نیاز اصلی به ضدعفونی‌کنند‌ها در حجم بالا دارند، سفارش داده و دریافت کرد. همچنین مقدار و اندازه ظروف از ۴ لیتری تا ۱۰۰۰ لیتری آماده سفارش و تحویل می‌شود.

گفتنی است که شرکت‌های تی‌پی‌کو در همین فاصله جدی‌تر شدن ویروس کرونا، روزانه بیش از ۲۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده دست، تولید و عرضه کرده‌اند و کماکان در حال افزایش ظرفیت هستند.

پایان پیام