1401/03/22

استادتمام انستیتو پاستور ایران سرپرست توفیق‌دارو شد

دکتر سیادت سرپرست جدید تحقیقاتی/ مهندسی توفیق‌دارو

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ بیست‌و دوم خرداد ۱۴۰۱ آئین معارفه سرپرست جدید شرکت تحقیقاتی/ مهندسی توفیق‌دارو در سالن اجتماعات این شرکت و با حضور دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل تی‌پی‌کو، دکتر مهدی زرین، عضو هیئت مدیره و معاونان تی‌پی‌کو، مهندس حسین فراهانی، دکتر محمدحسین حاجی‌میری و پیمان امان، معاون مالی پشتیبانی توفیق‌دارو و تعدادی از کارکنان و متخصصان توفیق‌دارو برگزار شد.

بدین ترتیب «دکتر سید داود سیادت»، ردای سرپرستی توفیق‌دارو را بر تن کرد و این مجموعه صاحب مدیری کارآمد و علمی شد.

 دکتر سیادت، دارای دکترای تخصصی میکروب‌شناسی، رتبه استادتمام انستیتو پاستور ایران، رئیس مرکز تحقیقات میکروبیولوژی و رئیس بخش سل و تحقیقات ریوی انستیتو پاستور ایران بوده است و از امروز رسما به‌عنوان سرپرست در شرکت توفیق‌دارو عهده‌دار این مسئولیت خواهد بود.

 

دکتر منصور نکویی‌نیا، مدیرعامل تی‌پی‌کو در جلسه معارفه ایشان گفت:

توفیق‌دارو مجموعه‌ای علمی، دانش‌بنیان و یکی از مراکز مهم دارویی ایران است و من از دکتر سیادت تشکر می‌کنم که با فروتنی و قبول مسئولیت، مسیر توفیقات این مجموعه ارزشمند R&D را مضاعف می‌کنند و این برای نخستین بار است که جلسه معارفه مدیر ارشد یک شرکت دارویی در این سطح و با حضور نیروهای متخصص، دانشمند و سرمایه‌های ارزشمند انسانی این مجموعه برگزار می‌شود. آرزو می‌کنم توفیق‌دارو بهترین روزهای خود را با مدیریت دکتر سیادت عزیز ببینند.

دکتر مهدی زرین، عضو هیئت مدیره تی‌پی‌کو هم که در جلسه معارفه حضور داشت، گفت:

همکاری آقای دکتر سیادت عزیز با گروه دارویی تامین موجب افتخار است و ما خوشحالیم که ایشان به تی‌پی‌کو و شرکت تابعه‌اش توفیق‌دارو پیوستند و در بهترین مجموعه تحقیقاتی دارویی کشورمان حضور یافتند.

دکتر زرین در ادامه افزود: من روی ثروت سرمایه‌های انسانی هم تاکید دارم و باید قدر این سرمایه‌های توفیق‌دارو را دانست. اگر از نگاه منافع ملی هم بنگریم، می‌توان به سادگی دریافت که این مجموعه پتانسیلی بسیار بالا دارد و از  این ظرفیت تاکنون آن‌طور که باید و شاید استفاده نشده است.

پیمان امان، معاونت مالی پشتیبانی توفیق‌دارو هم در ادامه جلسه معارفه، ضمن ارائه توضیحاتی از روند شرکت و آمادگی خود و مجموعه برای همکاری صمیمانه با دکتر سیادت گفت:

صادقانه عرض می‌کنم که خیلی خوشحالم و به آقای دکتر سیادت عزیز خیر مقدم می‌گویم. خدا را شکر که باری بزرگ را از روی دوش من برداشتند. آقای دکتر سیادت عزیز از بیرون به توفیق‌دارو دو نگاه وجود دارد؛ یک نگاه علمی و یک زاویه‌دید از منظر تجاری؛ به‌عنوان یک مجموعه R&D با تصمیم‌سازی‌هایی که صورت می‌پذیرد حتی می‌توان در جریان صنعت داروی کشور نقش‌آفرین بود و قطعا شما بهتر از ما می‌دانید که فراهم‌آوری و نگهداری محیط‌های دانش‌بنیان چقدر اهمیت دارد و تا چه میزان با مشکلات رودررو است. امروز توفیق‌دارو را با حضور شما به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم حضور شما موجب برکات برای توفیق‌دارو شود.

 

پس از سخنان مدیران عالی‌رتبه تی‌پی‌کو، دکتر سیادت در جایگاه حاضر شد و ضمن قدردانی از مدیرعامل گروه دارویی تامین، و ابراز خوشحالی از حضور در توفیق‌دارو، گفت: دوره‌ی جدید مسئولیت‌هایم را بسیار ارزشمند می‌دانم زیرا اکنون با یک مجموعه قدرتمند دارویی همراهم که این فرزندش (توفیق‌دارو) می‌تواند روزهای افتخارآفرین خودش را تجدید و به تماشا بگذارد. دغدغه‌ من هم مانند دکتر نکوئی‌نیا و دکتر زرین، سرمایه‌ها و نیروی انسانی است، طبعا باید اشخاص ارزشمند علمی را به بهترین اشکال نگه بداریم و قدر قدرت نرم اندیشمندان‌مان را بدانیم. مفتخرم و انشالله از خدا می‌خواهم که در پایان ماموریت‌ها، با سربلندی این عنوان را به دیگری تحویل دهم.

در پایان دکتر منصور نکویی‌نیا حکم انتصاب دکتر سیادت را به‌عنوان سرپرست جدید توفیق‌دارو به وی اعطا کرد.


پایان پیام

گزارش تصویری