1401/02/08

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کارخانجات داروپخش

تی‌پی‌کو از مهم‌ترین مجموعه‌های تولیدی کشور است

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ دکتر حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی، رئیس سازمان تامین اجتماعی، مهندس ابراهیم بازیان، مدیرعامل شستا، دکتر محمد نادری علیزاده، مدیرعامل تی‌پی‌کو و معاونان وزارتخانه هشتم اردیبهشت‌ماه 1401 در کارخانجات داروپخش حاضر شدند تا در گرامیداشت هفته کار و کارگر، ضمن بازدید از خطوط تولیدی این مجموعه بزرگ دارویی کشور، دیدار و گفت‌وگویی هم با همکاران و کارکنان این شرکت داشته باشند.

ادای احترام به شهدای صنعت داروسازی کشور و چهار شهید کارخانجات داروپخش در بدو ورود آغازگر این مراسم بود. سپس ایشان در سالن کنفرانس کارخانجات داروپخش حاضر شدند و در بدو ورود با استقبال همکاران و کارکنان داروپخش مواجه شدند.

دکتر محمد نادری علیزاده، مدیرعامل تی‌پی‌کو به‌عنوان نخستین سخنران ضمن عرض خیر مقدم، گفت:

هفته کارگر را به همه عزیزان کارخانجات داروپخش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و گرامی می‌دارم یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید جامعه کارگری را. سپس جملاتی از بیانات مقام معظم رهبری را که در چند سال پیش در کارخانجات داروپخش حضور یافته بودند قرائت کرد.

ارائه گزارشی جامع از کارخانجات داروپخش و تی‌پی‌کو بخش بعدی سخنرانی دکتر نادری بود.

او گفت: سود تی‌پی‌کو در سال مالی قبل به ۵۲۰۰ میلیارد تومان افزایش داشته و من افتخار داشتم که دو سال در شرکت کارخانجات داروپخش همکار عزیزان شوم  و بیشترین رشد را در گروه دارویی تامین اینجا داشتیم آن‌هم با ۱۱۹ درصد رشد و...

 

سخنران بعدی دکتر حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود. و گفت:

 خوشحالم که در یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های تولیدی و پر افتخار کشور حضور پیدا می‌کنم و خدمت همه کارکنان عزیز هفته کار و کارگر را تبریک عرض می‌کنم.

دکتر عبدالملکی گفت: نیروی کار در اندیشه اسلامی جزو مهم‌ترین بخش‌های مجموعه‌های تولیدی ماست و من درباره نیروی انسانی همیشه روی کارگران عزیز نظراتی مثبت داشته‌ام و همیشه معتقدم که این کارگران بودند که در همه نقاط حساس تاریخی کشور، نقش‌های مهم تاریخی ایفا کردند. کارگران ستون فقرات جامعه اسلامی هستند و این جمله رهبری عین حقیقت است.

دکتر عبدالملکی در خصوص افزایش سودآوری شرکت‌های گروه دارویی تامین گفت:

گزارش‌های ارائه شده از مجموعه‌های دارویی کشور و به‌ویژه همین تی‌پی‌کو همه نشان از افزایش بهره‌وری و سودآوری و رشد می‌دهد و این اتفاق در همین مدت کوتاه نشانه‌ای از به نتیجه رسیدن زحمات شما و کارکنان شریف مجموعه‌هایی مانند شما است. ما امسال برنامه داریم و یک سبک جدیدی از هم‌افزایی بین مجموعه‌های اقتصادی را تجربه خواهیم کرد که در تولید و سودآوری این مجموعه‌ها، نقش‌آفرین خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان سخنان خود درباره تامین نیازهای دارویی کشور و همچنین صادرات افزود:

از جانب دولت به عزیزان تی‌پی‌کو می‌گویم بازار روسیه یک‌ فرصت بسیار عالی است و ریاست محترم جمهوری تاکید دارند که از فرصت بازار روسیه حداکثر استفاده‌ها را ببریم. از دکتر موسوی به‌عنوان مدیر ارشد سازمان تامین اجتماعی می‌خواهم برای افزایش صادرات به کشورهای همسایه مخصوصا کشور روسیه به مجموعه ارزشمند تی‌پی‌کو کمک کنند و تسهیلات لازم را فراهم آورند.

ضمن اینکه البته تامین نیازمندهایی دارویی کشور خودمان هم از مسائل جدی هست و به آن هم باید اهتمام ورزید.

بخش بعدی مراسم تقدیر از کارگران نمونه شرکت کارخانجات داروپخش بود که با حضور وزیر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفت. و پایان‌بخش این مراسم بازدید از خطوط تولید شرکت.

شایان ذکرست دکتر علیرضا یکتادوست، دکتر امیرحسین حاجی‌میری، مهندس حسین فراهانی، دکتر نیک‌ور در این مراسم مدیرعامل تی‌پی‌کو را همراهی کردند.

پایان پیام