1400/09/13

بازدید رسمی مدیرعامل شستا و رئیس سازمان حراست کل کشور از کارخانجات داروپخش

این مجموعه مجموعه نخبگانی است

به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛  صبح امروز سیزدهم آذر ۱۴۰۰ دکتر سیدحسین حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور و دکتر علی رستمی، مدیرعامل شستا به‌همراه جمعی از معاونان شستا، مدیران هفت هلدینگ تابعه از جمله دکتر پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو و معاونان این مجموعه به کارخانجات داروپخش رفتند و از خطوط تولیدی این مجموعه بزرگ دارویی کشور بازدید کردند.

 

پیش از بازدید از خطوط تولید، ابتدا حاضران در سالن اجتماعات کارخانجات حضور یافتند و درباره موضوعات مرتبط سخنرانی کردند.

دکتر پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو در آغاز سخن، ضمن عرض خیر مقدم، گزارشی از وضعیت کلی و روندهای رو به رشد تی‌پی‌کو در طول سه سال اخیر ارائه کرد.

 

دکتر محمد نادری علیزاده، مدیرعامل کارخانجات داروپخش دومین سخنران بود. او ضمن عرض خیر مقدم به حضار، تاریخچه‌ای از تاسیس و شکل‌گیری کارخانجات داروپخش از بدو تاسیس تاکنون ارائه داد. نادری همچنین در میانه گزارش خود از گردش امروز کارخانجات گفت:

  • ما در سال ۱۳۹۹ به رکورد فروشی ۱۳.۵ درصد کل بازار دارویی کشور (بورسی) رسیدیم.
  • از منظر سود خالص نیز ما در ۸ ماهه ۱۴۰۰ به سود خالص ۵۳۶ میلیارد تومانی دست یافته‌ایم.
  • ما هم‌اکنون چهار پروژه جدید در دست راه‌اندازی داریم و به‌زودی بازار دارویی کشور را از چند داروی دیگر بی‌نیاز خواهیم کرد و روندهای کارخانجات داروپخش قطعا پر بارتر از گذشته خواهد بود.

 

سومین سخنران، دکتر علی رستمی، مدیرعامل شستا بود که بهانه این دیدار را استقبال از حضور دکتر حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور برشمرد و حضور وی را در کارخانجات داروپخش با همراهی حراست‌های زیرمجموعه نویدبخش تعاملات صمیمانه خواند و گفت: حضور شما را به فال نیک می‌گیریم. این نشان می‌دهد که دغدغه‌مندانه حریان تولید هم برایتان از اهمیتی بالا برخوردار است.

دکتر رستمی سپس گزارشی از آخرین وضعیت کلی ۹ هلدینگ تابعه، برنامه‌ها و چشم‌اندازهای شستا ارائه داد.

در بخشی از مطالب ارائه شده، دکتر رستمی تصریح کرد:

  • ما دوست داریم منابع خوبی برای شستا جذب کنیم، مشارکت کنیم (که واقعیتی مهم در جهان امروز است)، در معدن، دارو و ...، انتظار داریم در سایر ظرفیت‌ها همه هلدینگ‌ها ورود کنند و در اجرای پروژه‌ها افزایش بازدهی دهیم.
  • واحد‌های فنی را در شرکت‌ها تقویت خواهیم کرد و این یکی از اصول حاکم بر تعریف و اجرای پروژه‌هاست.
  • توصیه می‌کنیم که روی موضوع اصلی خودتان مثلا اگر در حوزه دارو هستید، متمرکز باشید و فقط روی همین موضوع کار کنید و همه مجموعه‌ها به این نکات توجه کنند که اولویت‌شان تقویت موضوعات مرتبط کاری خودشان باشد.

 

پایان‌بخش سخنرانی‌ها را دکتر حجتی، رئیس سازمان حراست کل کشور رقم زد. او ضمن تشکر از دکتر رستمی، شستا و میزبانی کارخانجات گفت:

اولویت‌ها و رویکرد ما در حراست کل، امروز ناظر بر حمایت بی‌کم‌و‌کاست از حوزه تولید در کشور است.

  • امروز نگاه ما در مجموعه حراست، تلاش برای رفع موانع در جریان تولید است. بر همین اساس نمرات حفاظت‌ها هم این‌طوری محسوب می‌شود که دقیقا تا چه حد موضوع دست گیری و رفع موانع را پیش برده‌ و یار کمکی مدیران مجموعه‌ها بوده‌اند.
  • ما نگاه سلبی نداریم و همینجا نوید می‌دهم که نگران موضوعات نامربوط نباشید. ما تمام قد پشتیبان شما و مجموعه‌های ارزشمند کشور هستیم. با خیالی راحت و بدون خلل کارتان را انجام دهید.
  • شستا بسیار ظرفیتی بالا دارد و من این مجموعه را مجموعه نخبگان می‌دانم و این‌که باید امانتدار خوبی برای منافع مردم باشیم.

 

پس از این، همگی حاضران به سوی بازدید از خطوط تولید داروی کارخانجات داروپخش رفتند و ضمن ملاقات و دیدار و گفت‌و‌گو با کارگران و کارشناسان خطوط، از چندین خط بازدید کردند و دکتر نادری اطلاعات ذیربط یه هر دارو را توضیح داد.

 

پایان پیام