به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ طی احکامی جداگانه از طرف دکتر پویا فرهت، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین (TPICO)، سه انتصاب جدید در این هلدینگ دارویی صورت پذیرفت.

  • «دکتر سیدعلی ارم»: حکم معاونت برنامه‌ریزی و توسعه راهبردی دریافت کرد.

او دکترای داروسازی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (EMBA) را دریافت کرده است. دکتر ارم سابقه‌ای طولانی در صنعت دارو دارد: مدیر فروش، مدیر تحقیق و توسعه، مدیر بازرگانی، مدیر رگولاتوری و مسئول فنی در شرکت‌های واردکننده دارویی، تجهیزات پزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی، رئیس سفارشات خارجی و مدیر بازرگانی شرکت سبحان دارو، عضو هیئت مدیره شرکت تولیددارو، مدیر بازرگانی و مدیر منابع انسانی شرکت داروسازی بیوسان فارمد (گروه دارویی برکت) بوده که تنها بخشی از فعالیت‌ها و سابقه ایشان است.

  •  «علی‌رضا برقی»: به‌عنوان مدیر مالی و بودجه منصوب شد.

مهندس برقی دارای مدرک کارشناسی مهندسی برق و کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری از دانشگاه تهران است و پیش از این مدیر امور مالی هلدینگ داروپخش و همچنین معاون مالی و اداری و عضو هیئت مدیره شرکت اوزان بوده است.

  • «دکتر اعظم هنردوست»: حکم مدیر پرتفوی و امور سهام تی‌پی‌کو را دریافت کرد.

دکتر هنردوست، دارای مدرک دکترای مالی از دانشگاه تهران است و پیش‌تر معاونت سرمایه‌گذاری در شرکت توسعه سرمایه گذاری سامان بوده است.

پایان پیام