به گزارش امور رسانه ای تی پی کو؛ در سومین نمایشگاه بین المللی ایران فارما که از 21 الی 23 شهریور ماه 1396 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، 28 شرکت گروه دارویی تامین TPICO به شکلی یکپارچه حضور خواهند داشت و آخرین دستاوردهای خود را در قالب فعالیت های نمایشگاهی به معرض دید عموم خواهند گذاشت.

پیشانی و ورودیه نمایشگاه امسال چون گذشته، اختصاص پیدا کرده است به ده شرکت تولیدکننده محصول از گروه دارویی تامین، در بخش میانی نمایشگاه نیز، ده شرکت تولیدکننده مواد اولیه TPICO حضور خواهند داشت و در قسمت پخش و بازرگانی، هفت شرکت این گروه زیر چتر TPICO فعال خواهند بود، هلدینگ داروپخش نیز در کنار فضاهای VIP مختص به شرکت سرمایه گذاری دارویی تامین میزبان مراجعه کنندگان است. امسال مانند سال گذشته TPICO در سطح A به عنوان حامی اول، اسپانسر این رویداد بزرگ دارویی کشور است و در سه روز برگزاری، سه مبحث تازه در موضوع صنعت دارو را توسط کارشناسان برجسته خود در همایش های جنبی مطرح خواهد کرد.

گفته می شود ایران فارمای امسال با مشارکت بیش از 400 شرکت دارویی از سی کشور جهان و 27هزار بازدیدکننده تخصصی، به عنوان بزرگترین رویداد دارویی خاورمیانه شناخته خواهد شد.

برنامه‌های جانبی ایران فارمای امسال شامل چند کارگاه در زمینه های مرتبط با صنایع دارویی و پزشکی و همراه با امتیاز بازآموزی برای گروه های هدف خواهد بود. همچنین آخرین دستاوردها و نوآوری‌های در زمینه دارو و صنایع وابسته، معرفی خواهد شد. تاثیرگذاری بر بازار دارویی داخلی و بین‌المللی، برقراری ارتباط با مراکز تحقیقاتی علمی داخلی و بین‌المللی، ایجاد بستر مناسب برای تجارت بین‌المللی در زمینه دارو و صنایع وابسته، حمایت از تولیدات داخلی و توسعه صادرات در زمینه دارو و صنایع وابسته و ... از اهداف اصلی سومین نمایشگاه بین المللی ایران فارماست.

شایان ذکر است که در کنار سومین ایران فارما، دومین نمایشگاه تخصصی کتاب‌های علوم پزشکی/ دانشگاهی، و اولین نمایشگاه مطبوعات حوزه دارو نیز برگزار خواهد شد.

شرکت های گروه دارویی تأمین در نمایشگاه ایران فارما عبارتند از:

  • مدیریتی
  1. سرمایه گذاری دارویی تأمین
  2. هلدینگ داروپخش
  • تولیدکننده محصولات دارویی
  1. کارخانجات داروپخش
  2. داروسازي فارابی
  3. داروسازی اکسیر
  4. داروسازی زهراوی
  5. داروسازی ابوریحان
  6. لابراتورهای رازک
  7. کاسپین تامین
  8. پارس دارو
  9. داروسازی شهید قاضی
  10. زاگرس فارمد پارس
  • تولیدکننده مواد اولیه دارویی
  1. تحقيقاتي، مهندسي توفیق دارو
  2. دارویی آترا
  3. توليد مواد اوليه داروپخش (تماد)
  4. شیمی دارویی داروپخش
  5. آنتی بیوتیک سازی ایران
  6. دارویی ره آورد تأمین
  7. شیرین دارو
  8. کلر پارس
  9. فرآيند گستر تامين
  10. توليد ژلاتین کپسول ايران
  • پخش و بازرگانی دارو
  1. توزیع داروپخش
  2. پخش هجرت
  3. پخش داروسازي اكسير
  4. توزيع داروهاي دامي داروپخش
  5. اوزان
  6. گسترش بازرگانی داروپخش
  7. سیما سلامت ایرانیان

پایان پیام