به گزارش امور رسانه‌ای تی‌پی‌کو؛ شرکت کلرپارس در ۲ روز گذشته، روزهایی خاطره‌انگیز را سپری کرد؛ زیرا از وقتی‌که توسط دکتر پویا فرهت، مدیرعامل تی‌پی‌کو، موضوع تولید ۵۰ هزار لیتری محلول‌های ضدعفونی‌کننده سطوح (با خاصیت میکروب‌زدایی سریع و بی‌بو)، اعلام شد، سیلی از تقاضا به سوی این شرکت سرازیر شد و کارکنان این مجموعه با گشاده‌رویی ضمن پاسخ دادن به تک تک مراجعان، راه‌اندازی خط تولید جدید را نیز در ردیف "شیفت ایثار" تعریف کرده، و در حد خود، بخشی از نگرانی‌های اجتماعی را درخصوص ویروس کرونا مرتفع کردند.

شرکت کلرپارس که به‌تازگی سهام آن نیز وارد بورس شده، امروز (سیزدهم اسفند ماه 1398) هم با استقبالی بی‌نظیر از سوی سهامداران و بازار فرابورس رودررو شد و روند صعودی قیمت هر سهم‌اش از بیش از دو برابر قیمت گذشت.

همچنین روز گذشته افراد سرشناس استان با حضور در شرکت کلرپارس ضمن بازدید از روند کار کارکنان، پرسنل این مجموعه را تشویق کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی از جمله این افراد بود که در شرکت کلرپارس تبریز حضور یافت و ضمن بازدید از خطوط تولید، اقدام کلرپارس را در ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی کننده سطوح، اقدامی جهادی و قابل تحسین خواند.

آل‌هاشم به دست‌اندرکاران کلرپارس که سه شیفت برای تولید روزانه ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده سطوح پای خط تولید ایستاده‌اند، خسته نباشید گفت و افزود:

انشالله با امید، آرامش و آگاهی، از شرایط بحرانی به‌وجود آمده عبور خواهیم کرد، و از این‌‌که در همین شرکت می‌توان شکلی از تجلی اراده ملی را دید، به‌خود می‌بالیم. اقدام شما در ایجاد خط تولید مواد ضدعفونی‌کننده، حرکتی جهادی و قابل تحسین است و امیدواریم با همت متخصصان هرچه سریع‌تر بر کروناویروس غلبه کنیم.

مهندس باباپور، مدیرعامل شرکت کلر پارس نیز ضمن تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در کارخانه کلرپارس، بر نقش و پشتیبانی‌های دکتر رضوانی‌فر تاکید، و از چند و چون راه‌اندازی خط جدید تولید در کلرپارس نکاتی را بیان کرد و از این‌که با موافقت مدیریت ارشد در شستا و هلدینگ تی‌پی‌کو، بسیاری از موانع از پیش پای کلرپارس برداشته شده است، اظهار خرسندی داشت.

باباپور گفت: هم‌اکنون ظرفیت روزانه تولید مواد و محلول‌های ضدعفونی‌کننده ما، به ۶۰ هزار لیتر رسیده است و همکاران عزیز من، سه شیفته در حال تولید هستند.

باباپور افزود: کاش بتوانیم در بضاعت اندک خود، اثرگذار باشیم و تا حدی نگرانی‌های ناشی از بحران کروناویروس را در میان مردم کاهش دهیم.

همچنین امین‌زاده، رئیس سازمان صمت استان آذربایجان شرقی هم که در بازدید حضور داشت، از اقدام سریع کلرپارس در تولید گسترده مواد ضد‌عفونی کننده سطوح برای فضاهای عمومی، قدردانی و تقدیر کرد.

شایان ذکرست هم‌اکنون علاوه بر کلرپارس که مواد ضدعفونی‌کننده بر پایه آب اکسیژنه تولید می‌کند، سه شرکت دیگر گروه دارویی تامین نیز با حداکثر ظرفیت، مواد ضدعفونی ‌کننده بر پایه الکل را تولید می‌کنند.

پایان پیام