1402/03/10

امضای تفاهم‌نامه همکاری فی‌مابین بانک رفاه و اوزان

دکتر لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه و مهندس عظیم‌زاده، سرپرست شرکت اوزان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی تیپیکو، دکتر لله‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران و مهندس عظیم‌زاده، سرپرست شرکت اوزان تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. این مهم در سومین روز از بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث، روز دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و در غرفه اختصاصی اوزان رخ داد.
این تفاهم‌نامه مهم همکاری پس از ‌نشست مشترک فی‌مابین مدیرعامل بانک رفاه و سرپرست شرکت اوزان و در راستای سیاست‌های هم‌افزایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز رخ داد و طرفین به توافق و امضای تفاهم‌نامه همکاری رسیدند.
شایان ذکرست در دومین روز از برگزاری بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌هلث دکتر دمیاد، ریاست هیئت‌مدیره سازمان تامین اجتماعی، مهندس لطفی، عضو هیئت‌مدیره و مدیرانی از این سازمان و همچنین دکتر براتی، ریاست هیئت‌مدیره و دکتر نکوئی‌نیا، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری دارویی تامین، معاونان و مدیرانی از تیپیکو و شرکت‌های هم‌گروه در غرفه اوزان حضور یافته و ضمن استقبال مهندس عظیم‌زاده، سرپرست اوزان، در جریان روندهای این مجموعه مهم تجهیزات پزشکی کشور قرار گرفتند.

انتهای پیام/